בובות ענק לאירועים

בובות ענק לאירועים

בובות ענק זו אטרקציה מדהימה למגוון גדול של אירועים,
צרו קשר – ישירות לנייד ונגיע גם לאירוע שלכם: 077-230-3347

תוכלו לשלב באירוע שלכם בובות ענק שיעשו המון שמח לאורחים, בין אם זה בובות ענק לחתונה, בר מצווה, ברית או כל מסיבה, בובות ענק מתאימות לכל האורחים מהזאטוטים ועד למבוגרים. הבובות שלנו איכותיות ביותר ומופעלות באירוע על ידי צוות מקצועי ומיומן.
בובות ענק מגיעות עד לגובה של 3.5 מטר ובמגוון רחב: דוב פנדה, דוב קוטב, בובת אדמור, בובות אלכוהול, בובת נחמן, ליצן מרקד ועוד…
אנחנו מתאימים את עצמנו לכל סוג אירוע ולכל לקוח, ויכולים להשתלב עם בובות ענק בקבלת הפנים, חופה וכמובן בובות ענק לרחבת הריקודים או לכל שלב אחר שתבחרו באירוע שלכם.

לאיזה אירועים מתאים בובות ענק?

בובות ענק ניתן לשלב בכל סוגי האירועים, אירוע פרטי, בתי ספר, הפניניג ואפילו בובות לאירוע עיסקי. באירועים עיסקיים ניתן לשלב עוד מגוון של דמויות שטח, ליצנים ועוד.

מה המחיר של בובות ענק לאירועים?

המחיר של בובות ענק לאירוע מחושב לפי מיקום האירוע בארץ ומספר הבובות שתזמינו, כאשר מומלץ לקחת 2 בובות שמרקדות ברחבה ועושות שמח לאורחים.
ניתן להוזיל את המחיר של האטרקציות באירוע שלכם ושל בובות ענק ע”י שילוב של מגוון אטרקציות, בחבילת אטרקציות מושלמת,
כך אתם גם חוסכים ומקבלים מחיר הרבה יותר טוב וגם לא צריכים לתנהל עם כמה ספקים ואנשי מקצוע בו זמנית ומקבלים הכל במקום אחד, ואיכות באחריות.

אטרקציות מומלצות לשילוב באירועים שלכם:
חבילת סלואו, עשן כבד וזיקוקים, יער בלונים, בלונים מתפוצצים, סלואו פרחים, אותיות ענק, כנריות לחופה, עמדת צילום רטרו, צלם מגנטים, צילום בלוקים, דוכני מזון, עיצוב בלונים, בר מתוקים ועוד …ועוד.
לפרטים והזמנות של בובות ענק – צרו קשר – ישירות לנייד : 077-230-3347

> בובת ענק מתאים לקבלת פנים.
> מצויין לריקוד סלואו זוגי מצחיק מיוחד
> אטרקציה מדליקה לאורחים ברחבה
> עושה שמח ומקפיץ בריקודים
> בובת אדמור מיוחדת
> פנדה, דובים , ליצן ועוד
> בובות אלכוהול

מידות:
3-3.5 מטר