צילום וידאו וסטילס

צילום וידאו וסטילס

אומרים שחתונה זה אחד הארועים החשובים והמרגשים בחיים ומה שנשאר מהחתונה ובעצם כל אירוע משמח אחר, כמו בר או בת מצווה… בסופו של דבר זה תמונות הסטילס וסרט הוידאו שצולמו באירוע. כדי שתוכלו לחזור אחורה ולהיזכר ברגעים הכי שמחים מאושרים ויפים שלכם, בחרנו לאחר בדיקות רבות, והמלצות של זוגות רבים, את הצלמים המתאימים והמקצועיים ביותר לארוע שלכם, צלמים עם קבלות – בשטח, עם מאות שעות צילום.

איך בוחרים צלם סטילס איכותי ?

הנה מס’ המלצות לבחירת צלם אירועים: קודם כל אנחנו תמיד ממליצים לבחור צלם עם המלצות רבות, צלם שראיתם ובחנתם את תיק העבודות שלו,
והכי חשוב צלם שפגשתם עוד לפניה אירוע המרגש ואתם מתחברים אליו באופן אישי, כזה שידע בדיוק איך אתם רוצים להופיע באלבום ואפילו יפתיע אתכם.

לצלמים שלנו יש ניסיון רב שנים בתחום הצילום לאירועים:
צילום סטילס לארועים, צילום פורטרטים, צילום בר מצווה, צילום קליפים לבת מצווה, צילום חתונות, צילום אירועים עיסקיים ועוד…

בשבילם הצילום הוא לא רק מקצוע אלה ממש אומנות ומתבצע תוך שימוש בציוד צילום מקצועי, מתקדם ועדכני, הצוות שלנו מגיע גם עם ציוד רזרבי, פלאשים, מצלמה ועוד.
כדי שגם אם יש תקלה…. יש גיבוי, כי צילום אירועים זה מאורע של פעם בחיים. וכאן, אין מקום לטעויות.

כמה עולה צלם לאירוע ?

בלונים מתפוצצים לאירועים

מחיר של צלם אירועים, מאוד תלוי בסוג האירוע, כמה אורחים, מיקום בארץ ועוד.
המחיר יכול לנוע בין 2000 ש”ח עד 5000 ש”ח ואפילו מחיר יותר גבוה. כמובן שאם אתם מחפשים מחיר של צלם לחתונה קטנה, אז צפו למחיר נמוך יותר. המחיר תלוי גם אם הצלם מלוה אתכם כל היום, אצל הספר, אצל המאפרת ובצילומי השטח, או רק מצלם בחתונה עצמה באולם.

בגלל שלכל אירוע יש אופי שונה אצלנו לא תקבלו עוד אלבום רגיל וסנדרטי, הצלמים שלנו יקשיבו לכם, יתייחסו אליכם ולרעיונות שלכם (גם למשוגעים ביותר) אם זה בצילומי החוץ, צילום ספונטני בקבלת הפנים, החופה או הריקודים ויתנו לכם את היחס המושלם. הם ימצאו ויתעדו גם את הרגעים היותר מיוחדים ומרגשים (שלא כל אחד רואה) בארוע שלכם, וכך יהפכו את האלבום וסרט החתונה שלכם להרבה יותר מיוחד, תפור ומותאם בדיוק לאופי ולאירוע שלכם.

נתונים:
> סרט ערוך מקוצר של האירוע
> צילומי חוץ לפני האירוע
> סרטון על החוגגים
> אלבומים קטנים להורים
> אלבום דיגיטלי מעוצב גדול
> צילום סטילס ב- HD
> צילום וידאו ב- HD
> צילום ב DSLR
> מצלמת רחף