שיר מקורי לארועים

שיר מקורי לארועים

תמיד חלמתם שיכתבו עליכם שיר?
עכשיו בארוע שלכם החלום יכול להתגשם…
אנחנו נתאים לכם לפי אופי האירוע שלכם והסיגנון הנבחר (ראפ , דאנס ועוד) מתוך מבחר אנשי המקצוע שלנו – זמר וכותב מקצועי בעל ניסיון רב של שנים בתחום ואם תבחרו בארוע שלכם תוכלו גם לבצע את השיר שהופק, נכתב, והולחן במיוחד עבורכם.
נבחר ביחד איתכם על מה יהיה השיר ובמה תירצו לשתף את האורחים באירוע, כמו: סיפור חיים, איך ואיפה הכרתם, או כל פרט אחר שתבחרו בשילוב שמותיכם ושמות האנשים הקרובים אליכם, וכל זה בסיגנון המוסיקלי המותאם אליכם.
לאחר שתסתיים הכתיבה, תכינו בעזרת אנשי המקצוע שלנו גם הופעה מרשימה ומיוחדת שתתן לכם להרגיש את הבמה מקרוב.
ניתן גם להקליט באולפן מקצועי ולשלב קליפ מוכן באירוע, ואפילו לבצע את השיר בארוע שלכם ביחד עם אחד מזמרי הבית שלנו. (ביניהם פישי הגדול – ראפר, זמר, מפיק ויוצר,בעיקר רגאיי, דאנסהול, ראפ והיפ הופ ואומן הפרי-סטייל מהראשונים והטובים ביותר בארץ)
השיר המקורי יכול להיות בתור הפתעה לבן או בת הזוג, ברכה למשפחה ולאורחים באירוע, שיר רומנטי, דואט או סולו.
אם תחליטו להכין שיר על בסיס שיר מוכר וידוע, תוכלו לבחור מבין מגוון הפלייבקים הגדול שלנו, וכמובן לבצע את השיר באולפן מקצועי.
להשלמת החוויה ניתן גם כן לצלם ולהפיק קליפ וידאו באיכות DVD רגילה או HD על ידי צוות צילום מקצועי ומנוסה שילווה אתכם במהלך יום ההקלטות (יום ההקלטות הוא חוויה ומתנה יפה בפני עצמה).
בכל אירוע שתחגגו , חתונה , יום הולדת , בר מצווה , בת מצווה , ברית , בריתה – הכל מותאם לדרישות שלכם… במטרה לתת לכם את החוויה המרגשת ביותר באירוע שלכם.

*ניתן גם להזמין סדנת ראפ והיפ הופ מיוחדת ומדליקה – לקייטנות וחברות לחוויה בלתי נשכחת.

נתונים:
> סדנאות ראפ ופרי-סטייל עם פישי הגדול
> הפקה, כתיבה ולחן מקורי עבורכם
> חדש – פריסטייל מיוחד באירוע שלכם
> פישי הגדול באירוע שלכם בשיר מקורי או הופעה
> אולפן הקלטות מקצועי
> הפקת קליפ איכותי (גם ב- HD)
> עריכת סרטון וידאו מיקצועי בהתאמה אישית
> ביצוע השיר ביחד עם זמר בארוע שלכם