גרילמן לאירועים

גריל מן לאירועים

רוצים להזמין גרילמן, מנגליסט עד הבית?

מתכננים אירוע קטן בבית, יום גיבוש, מסיבת רווקים, אירוע חברה, יום הולדת וכל אירוע למשפחה או לחברים? אז אם אתם מעדיפים לא להיות כל הזמן על המנגל ולהיות עם האורחים, מומלץ מאוד לתכנן מראש ולהזמין גרילמן עד הבית, או בשמו השני – מנגליסט, ניתן להזמין גרילמן לאירועים קטנים, גרילמן דרום אמריקאי, גרילמן על האש ואפילו שף בשרים עד הבית, בהתאם לסוג האירוע המתוכנן, חשוב לבחור איש מקצוע עם ניסיון רב, שמבין בבשר וידע כמובן להתמודד עם אירוע בשטח.

אז מה המחיר של גרילמן עד הבית?

מחיר גרילמן עד הבית, מנגליסט או שף בשרים לאירועים קטנים, נקבע לפי כמה פרמטרים: מספר האורחים, מיקום האירוע בארץ, כמות איכות וסוגי הבשר, תוספות שתבחרו (לדוגמא: צ’יפס בטטה בתיבול מיוחד, חציל מדורה על האש וכו’), כאשר המחיר נע בין 150 ש”ח ל 300 ש”ח לבן אדם. לדוגמא: אירוע בשרים פרימיום (אנטריקוט, פרגיות בצ’מיצ’ורי, עופות, אסאדו, קבב הבית, מיני בורגר, מרגז ועוד …) הגריל מן המקצועי של “פרפקט אירועים”, ידאג לכל הדרוש באירוע, וכמובן יפנק את האורחים שלכם עם בשר איכותי, סלטים ותוספות מפתיעות, כולל כל הציוד הנדרש, גריל פחמים, עמדת מנגל מקצועית וכו’, ניתן כמובן לשלב עוד דוכני מזון לאירועים, כמו דוכן שווארמה, שולחן שוק בשרים, עמדות קינוחים, שולחן פירות, עמדת קפה, עמדת סחלב ומשקאות חמים בחורף, עמדת קוקטיילים ועוד מגוון אפשרויות בהתאמה אישית לטעם שלכם. אפשר גם להזמין את המנגליסט לאירועים ללא הבשר, ואז אתם קונים את הבשר מהקצביה שלכם והגרילמן שלנו מגיע עם כל הציוד, תבלינים וכו’ מכין אותו אצלכם באירוע, באיכות הגבוהה ביותר, ונותן לכם זמן עם החברים והאורחים.

מבחר דוכני בשר לאירועים ורעיונות לבחירה:

ועוד…

הגיע הזמן שגם אתם תוכלו ליהנות מהאירוע… ואפילו להיות קצת עם האורחים.

דוכני מזון לאירועים בהתאמה אישית, שף עד הבית לאירועים קטנים וגם לאירועים גדולים (לדוגמא אירועי גיבוש וחברה, מסיבות רווקים),
בהם גם נוכל גם לשלב סדנת שף בשרים, סדנת שווארמה ועוד רעיונות מדליקים ולעזור לכם אפילו בבחירת המקום המתאים לערוך בו את האירוע, מתוך מגוון מיקומים מפתיעים:
אירוע בטבע, ביער מיוחד, בין עצי התפוז, בשטח, על הגג או אפילו אירוע בים, כולל כל הציוד הדרוש.