ברייקדאנס לאירועים וסדנאות

ברייקדאנס לאירועים וסדנאות

אם חלמתם להיות רקדנים ובא לכם להגשים את החלום, ותמיד רציתם להופיע באירוע שלכם עם ה-Moves ולהרשים את המשפחה, או אולי בא לכם להפתיע את האורחים בהופעת ברייקדאנס מושקעת, תוכלו למצוא אצלנו חבילת לימוד ריקוד לאירועים מותאמת אישית, משלב הלימוד והאימון בסטודיו או אצלכם בבית, ועד המופע באירוע עצמו. הרקדנים האלופים שלנו לא רק מוכשרים בריקוד אלא גם בהדרכה ובכוריאוגרפיה מותאמת לרמה האישית שלכם. עוד אטרקציה מדליקה של “פרפקט אירועים” שתפתיע את האורחים שלכם ותהפוך את האירוע למקורי וייחודי.

ברייקדאנס לאירועים או סדנת ברייקדאנס או היפ-הופ מחיר

המחיר הוא כמובן בהתאם למה שבחרתם באירוע שלכם, בין אם זה לרקוד בעצמכם ריקוד היפהופ מול האורחים באירוע, ביחד עם רקדן אחד ועד ריקוד ברייקדאנס עם מספר רקדנים או אפילו הופעת רקדנים ורקדניות מושקעת, בדרך כלל המחירים נעים בין 1,000 ל-4,000 ₪.

ברייקדאנס לאירועים

מופע ברייקדאנס לאירועים וסדנאות מתאים לאירוע בר מצווה, בת מצווה, ימי הולדת, חתונות וכל מאורע אחר שאתם שואפים שיהיה כמה רמות מעל כולם. האורחים שלכם כבר ראו הכול ושמעו הכול, אבל מופע כזה הם עוד לא ראו. זו ההזדמנות שלכם להפיק את האירוע המדובר של השנה או לארגן סדנה איכותית שתשאיר לכל המשתתפים טעם של עוד.

הזמינו עוד היום רקדני ברייקדאנס לאירועים ברמה בין-לאומית שיפגיזו את הרחבה עם מופע שלא רואים כל יום. פרפקט אירועים עובדת אך ורק עם רקדני ברייקדאנס מקצוענים, שנמצאים בטופ בתחומם, מנוסים, מלאי אנרגיות שיודעים בדיוק איך להקפיץ את האורחים בכל אירוע עם מופע מחשמל.

סגנון הברייקדאנס מאופיין בריקוד משולב בתרגילי אקרובטיקה מרהיבים, בקצב מהיר התואם למוזיקת הרקע. הריקוד מתבצע על-ידי כל רקדן בנפרד וגם כריקוד קבוצתי עם כוריאוגרפיה תואמת. המיומנויות הפיזיות הנדרשות כדי לרקוד ברייקדאנס הן ברמה גבוהה מאוד והן מה שהופך את המופע ואת האירוע כולו למרשימים במיוחד.

הכישרון הייחודי של רקדני הברייקדאנס מאפשר לכם לבחור מה הכי מתאים לכם ולאירוע שלכם:

  • כניסה מפוארת של כוכב/ת האירוע: ילדי בר או בת המצווה בליווי רקדני הברייקדאנס. פתיחת האירוע של חתונה באווירה צעירה, אירוע בר מצווה, יום הולדת של פעם בחיים – הכול נראה טוב יותר ביחד עם רקדנים מקצועיים.
  • מופע באירוע עצמו, עם מוזיקה מיוחדת ורקדנים שילהיטו את האווירה על הרחבה. מופע ברייקדאנס בעיצומו של האירוע הוא הפסקה נהדרת בין הנשנושים לריקודים והוא מבטיח חוויה חד-פעמית לאורחים.
  • מופע הברייקדאנס מתאים גם למסיבות סוף שנה לבתי ספר, קייטנות, פעילויות העשרה, ימי גיבוש לעובדים, מסיבות הפתעה ועוד.
  • הכנת קליפ מושקע לאירוע, עם רקדני ברייקדאנס ומקצב שעושה שמח. תוכלו להקרין את הקליפ בשיא האירוע או ברקע, לחוש גאווה ולדעת שהאורחים שלכם יפרגנו לכם בענק על ההשקעה.

סדנאות ברייקדאנס – הלהיט החדש

מפיקים הפנינג בית ספרי? מארגנים יום גיבוש, מחנה קיץ או קייטנה? סדנת ברייקדאנס של הרקדנים המקצועיים מבית “פרפקט אירועים”, היא חוויה שהילדים לא ישכחו לעולם. הסדנה נבנתה בקפידה כך שתתאים לילדים בכל הגילים וכל רמות האנרגיה והיא כוללת מסע מרתק בעולם הברייקדאנס, סגנון ריקוד ייחודי שהתפתח במקביל לז’אנרים מוזיקליים פופולריים: היפ-הופ וראפ. בסדנה הילדים ילמדו את כל הטריקים של הברייקדאנס, כולל כמה סודות מקצועיים שיהפכו אותם לכוכבי רחבת הריקודים. סדנאות ברייקדאנס נערכות באווירה קלילה ומגבשת, על-ידי רקדנים מקצועיים, המיומנים בתקשורת, גישה והדרכת ילדים. הסדנאות תורמות לתחושת ביטחון עצמי וערך עצמי גבוה, מחדדות את חוש הקצב ומאפשרות לכל אחד ואחת למצוא את הכישרון המיוחד שלהם.

הרקדנים של פרפקט אירועים – הבחירה הנכונה

אם אתם מעוניינים במופע הברייקדאנס הכי מושקע בארץ, פנו לפרפקט אירועים ותיהנו מאירוע שהוא פשוט פרפקט. אנו מקפידים על רמת שירות ומקצועיות גבוהה ביותר ומעניקים שירות מקיף לפני, בזמן ואחרי האירוע, לשביעות רצונכם המלאה. כמו בכל שאר מגוון האטרקציות לאירועים שלנו, גם את הרקדנים בחרנו בקפידה כדי שאתם תקבלו באירוע שלכם מופע איכותי ומיוחד. שימו לב – מופע הברייקדאנס של פרפקט אירועים הוא אחד השירותים הפופולריים ביותר. לכן, ברגע שקבעתם תאריך לאירוע ואפילו לפני, צרו קשר כדי לשריין לעצמכם את המופע החלומי שישדרג לכם את האירוע. אנו עומדים לרשותכם לאורך כל הדרך, עם יחס חם ואישי וליווי צמוד לכל צורך הקשור לאירוע. צרו קשר ואל תפספסו את ההזדמנות למופע ברייקדאנס מדהים באירוע שלכם.
מומלץ לשלב עם עוד אטרקציות לאירועים, לדוגמא: עמדת פולמון – איפור זוהר ציבעוני, צילום בלוקים ומגנטים ומגוון דוכני מזון.