דוכן שווארמה לאירועים

דוכן שווארמה לאירועים

חגיגה של בשר איכותי אצלכם באירוע

שווארמה היא כבר הרבה יותר ממאכל רחוב פופולרי, היא נושא לשיחה ולדיונים, היא מחברת בין אנשים ומקרבת לבבות ומי שאוהב שווארמה מוצא את עצמו בקהילה חמה ומחבקת של אנשים נוספים שנהנים מהמאכל, המסתובב לו על שיפוד עסיסי. שווארמה, נכון להיום, חזקה מאוד בסצנת האוכל בישראל, באירועים ובאוכל הרחוב בפרט.

עמדת שווארמה לאירועים של פרפקט אירועים, מאפשרת לכם להביא את כל האנרגיות החיוביות האלו אליכם לאירוע. דוכן שווארמה לאירועים הופך תוך כמה דקות ללהיט של האירוע, והאטרקציה המרכזית שכולם מדברים עליה גם הרבה אחרי שהאירוע הסתיים. אנחנו אומרים מראש: דוכן שווארמה לאירוע פרטי הוא כמו מגנט לחובבי הז’אנר, אז צפו לתור ארוך של אורחים מאושרים ומפרגנים בדרך לדוכן.

שף שווארמה או תפעול עצמי, לבחירתכם

אחד היתרונות המובהקים של דוכני שווארמה לאירועים מבית פרפקט אירועים, הוא שאתם יכולים לבחור בין שתי אפשרויות: באפשרות הראשונה, אנחנו מגיעים לאירוע עם עמדת שווארמה וגרילמן – איש שווארמה מקצועי, צוות אדיב ותקתקן שמשרת ומפנק את האורחים שלכם. השירות כולל גם, פיתות רכות וטריות ומגוון של סלטים רעננים, כאשר הבשר על גלגל השווארמה מתבשל לעיני האורחים, האפשרות השנייה היא לתפעל לבד עמדת שווארמה לאירועים וזה הרבה פחות מסובך ממה שנשמע לכם, ובקלות ע”י השכרת מתקן שווארמה מקבלים מפרפקט אירועים מתקן שווארמה, גלגל שווארמה מתובל ואת כל שאר הציוד הדרוש, הציוד קל מאוד לתפעול, וכך אתם מפנקים את האורחים והחברים שלכם ללא מאמץ ומשאירים את הרושם – בדיוק כמו שהייתם רוצים שיזכרו את האירוע שלכם.

אנחנו שמים דגש על מה שחשוב: איכות הבשר

כל חובב שווארמה יגיד לכם שהדבר הכי חשוב בדוכן שווארמה ברחוב או באירוע, הוא איכות הבשר. בין שמדובר בשווארמה פרגיות, שווארמה הודו נקבה, דונר, כבש, שווארמה עגל או מעורב, הבשר צריך להיות טרי-טרי, מתובל נכון ואפילו חתוך בצורה מקצועית ועל זה, אנחנו מקפידים מאוד. כל דוכן שווארמה באירועים שלנו כולל רק בשר עסיסי, טעים ואיכותי, שמוביל לחוויה קולינרית ייחודית, מלאת טעמים.

מה כוללת השכרת מתקן שווארמה בהפעלה עצמית?

בהשכרת עמדת שווארמה לאירוע פרטי, תקבלו מפרפקט אירועים כל מה שדרוש כדי להכין את הפינוק האולטימטיבי:

  • גלגל שווארמה מוכן ועליו שיפוד בשר מאיכות מעולה לפי בחירתכם, מתובל וטרי או קפוא.
  • כל הבשרים שלנו מגיעים מהספקים המובילים בישראל לשיווק בשר למסעדות ולאירועים.
  • מיכל גז מלא, ווסת וצינור
  • סכין חשמלית נקייה, מוכנה לחיתוך קל, נקי ובטיחותי
  • כף גדולה ונקיה לאיסוף הבשר
  • מתקן שווארמה נקי, תקין ומוכן לשימוש
  • הדרכה מקצועית של צוות פרפקט אירועים.

שילובי בשרים מנצחים בדוכן שווארמה לאירועים:

  • שווארמה הודו
  • פרגית + שומן כבש
  • פרגית + חזה אווז מעושן
  • שייטל + שומן כבש
  • שווארמה בתיבול מזרחי
  • דונר שווארמה עם ליה

רוצים רק את המתקן ללא הבשר? אין שום בעיה.
צרו קשר עם פרפקט אירועים להשכרת מתקן שווארמה בהתאמה אישית.

מה המחיר של דוכן שווארמה לאירועים?

מחיר דוכן שווארמה מחושב לפי כמות האורחים באירוע, כאשר כל אחד צריך לקבל לפחות 200 גרם בשר. מחיר העמדה מחושב גם לפי סוג הבשר הנבחר, פרגיות, הודו, דונר וכו’. כמובן שגם סוג ומגוון התוספות שבחרתם, קונספט ומיקום האירוע בארץ משחקים תפקיד אשר מגולם במחיר. המחיר של עמדת שווארמה נע בין 70 ₪ ל – 200 ₪ לאורח, כולל כל הפינוקים.
אירוע מוצלח הוא אירוע בהתאמה אישית, ובהתאם לתקציב הקיים, לכן לפרפקט אירועים יש פיתרון: לאירועים קטנים אנו מציעים מתקן שווארמה לאירועים להשכרה, בדרך כלל מתאים לאירועים של 40/60 איש, וכמות הבשר גם כן מחושבת לפי מס’ האורחים באירוע

לאילו אירועים מתאים דוכן שווארמה?

לסיכום
עמדת שווארמה לאירועים מתאימה לכל סוגי האירועים, בכל גודל: אירועי בוטיק ביתיים, אירועים בשטח, בחוף הים או בחיק הטבע, מסיבות משפחתיות, ימי גיבוש, מפגשים חברתיים ואירועים יוקרתיים כמו חתונה, בר מצווה וכדומה. דוכן שווארמה באירועים משדרג כל חגיגה וזו ההזדמנות שלכם להפיק אירוע קצת יותר מקורי, טעים עם גלגל שווארמה עסיסי ובלתי נשכח.
וחשוב לא לשכוח עמדת שווארמה לאירועים מגיעה אליכם עם מגוון סלטים טריים, פיתות חמות, דוכן עשיר ומעוצב וצוות שווארמה מקצועי שמפנק ללא הפסקה.

צרו קשר עם פרפקט אירועים לפרטים ולהזמנת עמדת שווארמה מדהימהף איכותית וטעימה.