איך הופכים פרחים לאטרקציה מדהימה באולם

צילום וידאו וסטילס

עיצוב של אולם אירועים נועד להכניס אותנו ואת המוזמנים והמוזמנות המגיעים לחגוג עמנו, הישר אל תוך אווירה ייחודית.
כולנו רוצים לחגוג את האירוע המרגש שלנו באופן כזה שידגיש את חשיבותו עבורנו, ובשל כך מחפשים אחר אולמות אירועים, חצרות אירועים ועד למסעדות מיוחדות,
אשר יכולים להוציא אותנו ולו למספר שעות מן השגרה, ולהתרכז בסיבה המיוחדת למסיבה.

לצד היופי והפאר שמסעדות ואולמות יכולים להביא עמם, הרי שטבעי שכל אחד ואחת מאתנו יבקשו לעתים להוסיף ולשדרג את הקיים. המלאכה לעתים נתפשת כקשה ומאתגרת במיוחד, אך אנו כאן לספר לכם שישנם גם פתרונות פשוטים למדי, שדי שנבחר בהם על מנת שכלל המאורע יעטה על עצמו מראה חגיגי ושונה בתכלית.
במדריך הקצרצר שלפניכם, נדגים לכם כיצד פרחים יכולים לשנות את מראה האירוע שלכם מן הקצה אל הקצה, ולהבטיח חוויה ייחודית ובלתי נשכחת.

פרחים הפתרון הטבעי של הטבע

בעוד שהעיצוב, התאורה והסאונד ממלאים תפקידים מכריעים ביצירת אווירה מסבירת פנים ונעימה עבור המוזמנים והמוזמנות, הרי שנוכחותם של פרחים יכולה להביא את הייחודיות שבחוויה הזו אל עבר פסגות חדשות.

הצבעים התוססים והמגוונים, הניחוחות הריחניים ומשכרי החושים והיופי הטבעי של הפרחים, בכוחם לרתק ולהקסים את האורחים, וכן להקנות לאירוע יוקרה נוספת ושונה בתכלית. קיימות מספר דרכים שבאמצעותן נוכל לרתום את הפרחים אל המטרה שלנו, ולהקנות לחגיגה שלנו מראה פרחוני, ציבעוני ומרהיב ביופיו.

סידורי פרחים על שולחנות האורחים

הפתרון הפופולרי ביותר הוא סידורי פרחים במרכז שולחן הסועדים, וניתן גם לקשט ממש את הצלחת של כל מוזמן ומוזמנת.

את סידורי הפרחים נהוג לערוך יחד עם שוזרי פרחים מקצועיים אשר יושבים בשיתוף עם מארגני האירוע ומציעים מגוון קונספטים עיצוביים לבחירתם. פעמים רבות הקונספט העיצובי ייבחר על פי הקו העיצובי הכללי של האירוע, אך ניתן בהחלט לחשוב גם על רעיונות שישברו את הקו העיצובי הרגיל, ויאפשרו מראה פיקנטי ושונה.

עמדת שזירת פרחים לאירועים

עמדת שזירה מקצועית המתופעלת על-ידי שוזרי פרחים שיוצרים מגוון רחב של פריטים וקישוטים עבור המוזמנים והמזומנות בזמן אמת.

זוהי דרך נפלאה במיוחד כדי לייצר אימפקט נפלא וייחודי על האורחים וכל שכן על האורחות אשר יכולות להתקשט עם כתר פרחים בזמן האירוע ועם שלל קישוטים המותאמים במיוחד עבור בגדי הערב.

בדומה לזר פרחים ליום הולדת כך גם כאן ניתן לשלב בין שפע של אפשרויות עם ברכה קטנטנה המשולבת בתוך הפרחים השזורים, ובכך להעניק היבט אישי לחוויה, שהמוזמנים והמוזמנות יכולים כמובן לקחת יחד איתם גם עם סיומו של האירוע.

קיר פרחים לצילום

במידה ואתם מחפשים את אפקט ה ‘וואו’, אל תהססו באשר להזמנת קיר פרחים ענק לאירוע שלכם. מומלץ מאוד לשלב בין עמדת שזירת פרחים לאורחים ולמשפחה ולבין קיר פרחים לצילום. את קיר הפרחים ניתן להזמין עם פרחים חיים ואו עם פרחי פלסטיק או משי ועליו תוכלו לשים מסר לאורחים, לוגו באירועי חברה, משפט אישי או כמובן את שמותיהם של החוגגים והחוגגות באירוע: חתן בר המצווה, ילדת בת המצווה או החתן והכלה.
את קיר הפרחים הצבעוני והפרחוני בדרך כלל ממקמים בקבלת הפנים ועליו יכולים המוזמנים, האורחים והמשפחה להצטלם ע”י צלם המגנטים ובכך הם מקבלים תמונות מדהימות, פרחוניות ומרעננות וגם מזכרת נפלאה וריחנית במיוחד הביתה.