איך לארגן אירוע חתונה בחוץ ?

אירוע בטבע

חתונה בחוץ יכולה להיות חוויה קסומה וציורית, המאפשרת לכם לחגוג את היום המיוחד שלכם ביופי ובאינטימיות של הטבע. עם זאת, ארגון חתונה בשטח דורשת שיקול דעת ותכנון קפדני כולל ירידה לפרטים הקטנים.

במאמר זה, נעניק לכם מספר טיפים חיוניים שיעזרו לכם לארגן בהצלחה אירוע חתונה בשטח כדי להבטיח חגיגה שמחה, נוחה, נינוחה ובלתי נשכחת.

בחירת המקום המושלם

כאשר אתם מחפשים מקום לחתונה בחוץ, כדאי להעדיף ולבחור במיקומים ציוריים שמסתנכרנים עם החלומות שלכם. בדקו אפשרויות של גני אירועים, חוף ים נגיש, כרם מעניין, או אפילו נכס משפחתי גדול עם נוף מדהים. המקום צריך להתאים לאירוע שאתם מתכננים וכזה שגם ייצור רקע יפה לטקס החופה ולקבלת הפנים.

התחשבו במזג האוויר

אמנם אינכם יכולים לשלוט במזג האוויר, אך אתם יכולים לתכנן את האירוע שלכם בהתאם לתקופה בשנה. בחרו בעונה עם מזג אוויר צפוי יחסית כאשר קרוב יותר לאירוע תוכלו לבדוק מה הצפי של מזג האוויר ביום האירוע. כך תדעו איך להיערך נכון וכיצד להתכונן בצורה נכונה יותר.

השכרת אוהלים לאירועים

גם אם אתם יודעים פחות או יותר מה עומד להיות מזג האוויר באירוע שלכם, כדאי מאוד לשקול לשכור אוהל לאירוע כדי להגן על האורחים מפני גשם בלתי צפוי או חשיפה מוגזמת לשמש. כשיש לכם אוהל יש לכם תמיד מקום מוגן להיכנס אליו בכל מצב של אי נוחות בחוץ.

נגישות למקום

חשוב לבדוק כי מדובר במקום נגיש אליו יוכלו האורחים להגיע עם כלי רכב. כמו כן יש לבדוק כמה מקומות חניה יש במקום על מנת להבטיח אפשרויות חניה מספקות עבור כל המוזמנים.

חשוב לבדוק כי יש במקום שירותים נוחים ואפשרויות גישה לכלל האורחים כולל כאלה שזקוקים לנגישות בשל נכות וכדומה, אם אין שירותים, תוכלו כמובן לשכור שירותים ניידים. קיימים היום מגוון אפשרויות להשכרת שירותים מפוארים לאירוע שטח, כך שחשוב לבדוק מראש את המצב בשטח.

כך בוחרים אוהל לאירוע

כאשר בוחרים אוהל לאירוע, חשוב להרחיב מעט על הבחירה הנכונה באוהל שיעשה לכם את האירוע וירים אותו למקומות חדשים.
האוהל אמור להתאים מבחינת הגודל שלו לשטח בו מתבצע האירוע, הוא צריך להיות מהודר ונעים. כזה שיכיל אתכם בצורה מרווחת ונוחה.

ארגנו מקומות ישיבה גם בפנים כדי לספק מענה לכל מי שירצה להיכנס ולשבת באוהל.
הצוות של קאברס יספק לכם מענה מושלם עם אוהל שאכן יתרום לאירוע שלכם את הנוחות והאפשרות ליהנות מצל, קירוי או לחילופין הגנה מפני הקור.

תאורה וסאונד

חשוב מאוד לדאוג לתאורה טובה ומפוזרת היטב כמו גם לאפשרויות סאונד ושמע טובות כדי שהאירוע יהיה מושלם ושמח באמת. כאשר מקום האירוע לא מואר בצורה טובה זה גורם לאווירה הרבה פחות נעימה לאורחים וגם צוות הצילום: צלם הוידאו, צלם הסטילס או צלם המגנטים לאירוע לא יכולים לעבוד בצורה מיטבית, כתוצאה ישירה מכך גם נפגמת המזכרת הכי חשובה שנשארת לכם מהאירוע – סרטון הוידאו והתמונות.

קייטרינג לאירועי שטח

תאמו עם הקייטרינג שלכם כדי להבטיח שירות ואוכל מעולים בסביבה חיצונית. מדובר באתגר שעשוי להיות מורכב יחסית היות ושינוע של אוכל למקומות פתוחים שם אין מטבחים מסודרים דורש ציוד מתאים. קייטרינג לאירוע שטח דורש הכנת מטבח חיצוני להכנת האוכל, חשמל מספק או גנרטוק גיבוי להפעלת הציוד ללא תקלות (תנורים, פלאנצ’ה, מקרר וכו’) וכמובן התארגנות מקצועית וצוות מיומן ומנוסה שיודע לעבוד ולתפקד בתנאים של אירועי שטח.

לסיכום:

ארגון אירוע חתונה בטבע דורש תכנון קפדני ותשומת לב לפרטים הקטנים. עם הכנה מוקפדת ומאורגנת מראש תוכלו להפוך את המרחב החיצוני לתפאורה קסומה בעיצוב אינטימי וקסום המשקף את סיפור האהבה הייחודי שלכם.