איך לבחור שרשראות לאירועים

ליווי זוגי מושלם לחתונה

לכל תלבושת מתאימה שרשרת משלה, ולכל אירוע מתאימה שרשרת אחרת,
הנה המדריך המקוצר שיעזור לך לבחור את השרשרת המושלמת שלכם לכל סיטואציה. 

הקדמה

שרשראות מגיעות בכל הסגנונות, הצבעים, הצורות והאורכים. עולם התכשיטים הוא עולם מגוון בתוך עולם האופנה, והתכשיטים הם האקססוריז שיכולים להרים תלבושת ולשדרג כל לוק.
לכן כשמדובר בבחירת שרשראות לאירוע, כדאי לדעת את חוקי היסוד- איזה אורך של שרשרת מתאים לאיזה חתך וצווארון, איזה סגנון מתאים לאיזה אירוע ומה לעשות ולא לעשות כשמדובר בתכשיטים לאירוע שלכם. החוקים נועדו להכווין אותכם וממש לא כדי להגביל אותכם.

למעבר לאתר מומלץ לשרשראות לגבר לחצו>>

שרשראות – האורכים השונים

שרשראות מגיעות במגוון אורכים שמתאימים לתלבושות שונות ולגזרות שונות של צווארון. האורכים הקלאסיים הם הצ׳וקר, אורך הנסיכה, שרשרת רגילה וצווארון עמוק (שרשרת ארוכה במיוחד). כשמדובר בהתאמת האורך לצווארון חשוב לזכור את הכללים הבאים- לחולצות סטרפלס מתאימים צ׳וקרים ושרשראות קצרות במיוחד, לחיתוכי גולף מתאימות שרשראות בולטות צ׳אנקיות ומלאות טקסטורה, לגופיות וחיתוך לב מתאימות שרשראות רגילות ולחוליות עם צווארון עמוק וחשוף מתאימות שרשראות ארוכות במיוחד.

שרשראות – הסגנונות השונים

קיימים כמה סגנונות וסוגים שונים של שרשראות- שרשראות אבנים סטייל בוהו, שרשראות מתכת עדינות שהחוליות עצמן הן העיקר, שרשראות תליונים עם חוט עדין, שרשראות פנינים או חרוזים, שרשראות מקרמה ואפילו שרשראות עבות במיוחד מחוליות מתכת. הסגנון הנפוץ ביותר הוא סגנון השרשראות עם התליון משום שהן מגוונות ביותר- ניתן להתאים בין אלפי תליונים לאלפי שרשראות ולקבל לוק שונה בכל פעם. לאירועים יותר חגיגיים כמו חתונה, כאשר בוחרים את שמלת החתונה ושאר אטרקציות לאירוע, מומלץ לבחור בשרשראות יותר בולטות, לסטייל היום-יומי או לעבודה, בחרו בשרשרת תליון קלאסית, ולסיטואציות כמו פיקניק בטבע או טיול בחוף הים בחרו בשרשראות המקרמה והבוהו.

לסיכום
שרשראות הן דרך מצוינת לשדרג כל תלבושת, וכל אירוע. הסגנונות השונים והאורכים השונים הופכים אותן לורסטיליות וכיפיות. קיימים חוקי אופנה שמתאימים אורכים שונים וסגנונות שונים לאירועים שונים אבל כעיקרון תכשיטים נועדו לביטוי עצמי ולכיף- אז אל תתביישו לצאת מהכלל ולעשות מה שתרצו בהם. חפשו אחר שרשראות שמוצאות חן בעיניכם ויהיו מתאימות למה שאתם מחפשים- בין אם ליום- יום, לחתונה, בר או בת מצווה, לים או סתם כמתנה זוגית מושלמת.

מאמר זה נכתב בשיתוף >> https://mr-luxe.com/