איך להיראות נהדר ביום האירוע?

ריקוד חתן כלה

בין אם האירוע הוא חתונה, בר מצווה או אפילו כנס בעבודה, זה טבעי שתרצו להראות בו במיטבכם.
למרות שמומחי יופי לא ממליצים על גישות קיצוניות ותיקונים מהירים, שהם גם לא מציאותיים, יש כמה שינויים באורח החיים שתוכלו לאמץ כבר עכשיו כדי להיראות ולהרגיש נפלא בתוך זמן קצר. כשאומרים שינויים, הכוונה אינה לשינויים מורכבים שלוקחים זמן כמו העלמת צלקות או יישור שיניים, אלא לשינויים שתוכלו לבצע בעצמכם בזמן הקצר שנותר לכם עד לתאריך אירוע, ולשפר את הלוק שלכם.

הפחיתו פחמימות, סוכר ונתרן

התחילו לפעול לפי שיטת ה-90/10. המשמעות היא ש-90% מהזמן אתם אוכלים מאכלים טריים ובריאים ורק ב-10% הנותרים אתם מאפשרים לעצמכם ליהנות מאוכל מפנק יותר. זה לא אומר שאתם מתחילים להאביס את עצמכם ב-2 מתוך 21 הארוחות שלכם בשבוע. להיפך, זה אומר שאתם אוכלים בעיקר אוכל לדלק ופה ושם מנשנשים ממתק או חטיף, כדי שתמשיכו להיות מרוצים ושפויים. עם זאת, שבוע לפני האירוע שקלו להיפטר לגמרי מהג׳אנק פוד, כי הפחמימות, הסוכר והנתרן גורמים לגוף לצבור נוזלים המתבטאים בנפיחות. מזל שזה רק לשבוע!

היפטרו ממשקאות עתירי קלוריות

מעט חלב שקדים בכוס קפה של הבוקר זה בסדר גמור אבל היזהרו ממיצים מעובדים וממשקאות מוגזים. הקלוריות הללו מצטברות במהירות והם לא יועילו למאמצים שלכם לרדת במשקל. שתייה מרובה של משקאות אלה פשוט תשאיר אתכם עם נפיחות בבטן ותחושת כבדות. במקום זה, שתו הרבה מים כשאתם מוותרים על המשקאות המזיקים אל תשכחו ששמירה על לחות היא חיונית לירידה במשקל, להפחתת הנפיחות בבטן ולהשגת עור זוהר. שתיית מים תעזור לכם לשמור על מראה עור בריא ומלא לחות.קנו בקבוק מים חמוד והפכו אותו לאביזר הכי טוב שלכם. מלאו אותו במים לאורך כל היום והמשיכו לשתות. כשתופס אתכם רעב בין הארוחות, לפני שאתם מושיטים יד לחטיף כדי להרגיע את הבטן, נסו לשתות מים. לעתים קרובות נראה לנו שאנחנו רעבים אבל בעצם אנחנו צמאים,
נוסף על כך, אם האירוע שלכם מתקיים ביום שישי צהרים, תוכלו לתת לאורחים שלכם מתנה קטנה… בקבוק מים ממותג, עם שמות הזוג לחתונה או עם לוגו חברה במקרה של אירוע קד”ם הפנינג וכדומה, חלקו את הבקבוקים בכניסה לאירוע או על השולחנות כך שיהיו נגישים והאורחים לא יפספסו אותם.
באירוע בשטח פתוח כמו בריכה, שפת הים, יער או לוקיישן דומה, תוכלו לשלב את הבקבוקים בתוך אווירת האירוע, עם ציוד זולה, כיסאות ושולחנות בר, ציוד ישיבה נמוך עליהם תוכלו לשים סלסילות מלאות בקבוקי מים, או בקבוקי בירה ממותגים ואפילו כוסות צ’ייסר ממותגות, כל זה כמובן בהתאם לאווירה ועיצוב האירוע שתכננתם,
כך גם דאגתם שהאורחים ירגישו שהשקיעו בהם וגם לא יהיו צמאים ויעמדו בתור בבר המשקאות.

תתחילו לזוז, ועדיף לפני האירוע

הקדישו זמן לשיעורי יוגה, זומבה או כל מה שיזיז אתכם ויכניס אתכם לכושר וישיל מכם קילוגרמים מיותרים. הפעילות הגופנית לא רק מקטינה את מידות הגוף היא גם גורמת לדם לעבוד, להזרים אנדורפינים ולהעלות את רמת האנרגיה. בקיצור, שעה של זיעה טובה תגרום לכם להרגיש ולהיראות מדהים. כך גם תישארו בכושר על רחבת הריקודים ולא תתעייפו תוך 5 דקות. בתור זוג צעיר לפני חתונה, תוכלו תמיד לקחת מס’ שיעורי ריקוד מבעוד מועד, כך ריקוד הסלואו הראשון בתור זוג נשוי, בו תמיד כל העיניים מתרכזות בכם, ובאפקטים והאטרקציות שלקחתם לחתונה, בדיוק לרגע הזה, כמו: עשן כבד וזיקוקים, בלונים מתפוצצים, יער בלונים (עם בלוני הליום ולבבות מרחפים) או אפילו סלואו פרחים בו עוטפים את הזוג בד”כ ורדים, פרחים מכל כיוון.

איך נרגעים, לפני האירוע? לעשות מדיטציה

ההכנות לאירוע לוקחות הרבה אנרגיות וגורמות גם לריבים רבים, אז פשוט היו מוכנים לזה מראש, ואל תילחצו. למצב הנפשי והרגשי יש השפעה עצומה על העור.
מתח וחרדה מתמידים נראים על הפנים ואפילו מובילים לקמטים. מדיטציה יומית וגם ביום האירוע הוכחה כפעולה שמרגיעה את העצבים, משחררת את המוח, משפרת את מצב הרוח ומגבירה את ההערכה העצמית. כל זה מאט גם את תהליך ההזדקנות.כמו כן עדיף להגיע רגועים ביום האירוע כך תהנו ממנו הרבה יותר.

להזין את העור
שבוע לפני האירוע הגדול, עדיף לתת לעור לנוח מהאיפור. אבל אל תזניחו את עור הגוף כולו והקפידו לנקות אותו ולהזין אותו בלחות. אם אתם יכולים, קבלו טיפול פנים מקצועי, אם לא, נסו טיפולים ביתיים שכוללים מסכות, שמנים וקרם לחות.

פילינג
שפשוף הפנים עם מגבון והסרת האיפור לפני השינה לא יוכלו לשפר את מצבו של העור שלכם. הפילינג, לעומת זאת, כן. פילינג מסיר את תאי העור המתים משכבת העור העליונה ומציע יתרונות עצומים נוספים, כולל נטרול סימני ההזדקנות, הפיכת העור לחלק יותר, שיפור גוון העור והבהרתו, הרי אתם רוצים להיראות במיטבכם לכבוד צלם האירוע, או צלם המגנטים שמתרכזים כמובן בזוג הצעיר…

ולסיכום, לאחר שאמרנו כל זאת, הקפידו לארגן ולסגור את הספקים, האטרקציות ושאר משימות, כמה שיותר זמן מראש, כך תחסכו הרבה תיסכול ולחץ ביום האירוע הגדול, וכמובן תוכלו לנוח, שינה איכותית לפני אירוע גדול היא חיונית ביותר. מחסור בשינה משפיע על המשקל, מצב הרוח וכמובן העור.
שינה טובה של 8 שעות לפחות, תבטיח שתגיעו לאירוע כשאתם נראים פשוט נפלא!