אירוע בת מצווה באולם אירועים – יתרונות וחסרונות

בת מצווה היא אחת החגיגות המרגשות ביותר והורים רבים בשיתוף פעולה עם הילדה שמציינת את המעבר לגיל ההתבגרות, מתלבטים באיזה פורמט לחגוג.
חגיגה אינטימית עם המשפחה? חברים, אירוע בבית? במועדון? בחיק הטבע או באולם אירועים?
יש כל כך הרבה אופציות ואלטרנטיבות וכל שצריך זה רק לבחור את הקונספט המועדף בהתאם לגודל האירוע, התקציב, לוחות הזמנים והסגנון המבוקש.
אולמות אירועים נחשבים בהחלט לבחירה המועדפת בזירת החגיגות עם מגוון רחב של יתרונות עבור אירוע בת מצווה ששווה להכיר ולבדוק בטרם מגבשים החלטה.
לפניכם החוזקות ונקודות התורפה בכל הנוגע לחגיגת בת מצווה באולם אירועים וכיצד לבחור את המקום האולטימטיבי והנכון לשמחה של ילדת בת המצווה שלכם.

הכל תחת קורת גג אחת

אולם אירועים מספק את הפלטפורמה הייעודית לחגיגה, כי זהו הייעוד שלו והוא ערוך לכך מכל הבחינות.
גודל (בהתאם לכמות האורחים שלכם), פתרונות טכנולוגיים, מטבח פעיל, בר משקאות, הגברה, תאורה, צוות ושירותים.
אין צורך לפזר את האורחים בין מספר מקומות, מקבלת הפנים דרך הסעודה ועד מסיבת הריקודים או חלילה לבצע העברות ממקום למקום.
האורחים יכולים פשוט להגיע וליהנות מחגיגה כוללת במקום אחד. לזה תוסיפו שאתם ממש לא לבד בתהליך. צוות האולם מיומן, מנוסה ובקיא בכל הפרטים ויכול להציע מגוון שירותים מקצועיים לאירוע בלתי נשכח בסטנדרט הגבוה ביותר, כמו גם ספקים ושאר אנשי מקצוע: שף מקצועי, תקליטן, צלם מגנטים, צלם סטילס ווידאו, מפעילי אטרקציות וגימיקים, שולחנות משחק, מסכי מולטימדיה ולחסוך לכם משאבים רבים על ארגון והפקה.
חשוב מאוד רק לבדוק את אנשי המקצוע בצורה רצינית ולקבל המלצות מאירועים ולקוחות קודמים.

המקום גם פועל כבר עם כל האישורים הנדרשים וההורים שמארגנים את המאורע לא נדרשים להפיק כאלה או לשכור פתרונות שונים כמו אמצעי מולטימדיה, שיכולים מאוד לייקר את ההפקה. אפשר להפיק אירוע בסביבה מובנית ויפה כולל מקומות שכוללים מלכתחילה הן חללים פנימיים והן גנים כך שאפשר להתאים את  האירוע לתנאי מזג האוויר, אופי החגיגה והקונספט. כמו כן, העלות הכוללת של כל הפרטים יכולה להיות משתלמת הרבה יותר מעבודה מבוזרת עם ספקים, מקומות, פתרונות להשכרה באופן נפרד, שלא לדבר על פחות טרדות ודאגות כאשר יש מי שמכין כבר הכל עבורכם בלוקיישן אחד.

כיום יש מגוון גדול של אולמות אירועים לבחירה ותוכלו גם לבחור (לאירועים קטנים יותר) מועדון בת מצווה, שגם הוא כולל בד”כ חבילות אטרקציות וגימיקים ומגוון אטרקציות, דוכני מזון לבחירה, שפשוט יחסכו לכם המון כאב ראש באירגון בת המצווה. במועדוני בר מצווה תוכלו לבחור ולהפריד בין ילדי הכיתה ולמשפחה הקרובה וליצור למשפחה הקרובה אירוע יותר אינטימי.

קאסטם מייד או אירוע משוכפל?

אחד החששות הגדולים של מי שמארגן אירוע בת מצווה היא שאם האירוע יתקיים במקום בו המוזמנים כבר התארחו בעבר, הם לא יתרגשו מהחידוש וירגישו שהם כבר חוו את אותה חוויה – המקום מוכר, האוכל ידוע, ואלמנט ההפתעה נעדר מהתמונה. חשש נוסף הוא שמקום מוכן לא יציע גמישות ולא יספק אווירה אינטימית או לא יעמוד בסטנדרט גבוה מספיק או יציע אווירה רשמית יתר על המידה שפחות מתאימה לחגיגות דוגמת בת מצווה.
אל תתנו לחששות הללו להוליך אתכם שולל. היופי באולמות אירועים עכשוויים זה שהם ברובם מודולאריים ויכולים גם לספק ביצוע שמבוסס על חשיבה מחוץ לקופסה בהתאמה פרסונאלית וביחד אישי בהתאם לכל חזון וקונספט כולל מיתוג החגיגה באופן ייחודי לכל כלת שמחה. אפילו אם המוזמנים כבר היו באותו מקום בדיוק – מצפה להם אירוע מסוג אחר, כל פעם מחדש.

איך לבחור אולם לבת מצווה?

זכרו שזה לא פשוט להפיק אירוע פרטי בבית או בחוץ, במיוחד אירוע רב משתתפים, זאת לעומת אירוע אשר עתיד להתקיים בגן אירועים, במיוחד כזה בסגנון אורבני עכשווי ויוקרתי, שמשלב בין החוץ לפנים, בין הכפר לעיר, מעוצב בצורה מוקפדת ומציג את מיטב הקדמה הטכנולוגית ביחד עם תפאורה מרהיבה.

חפשו לוקיישן שבאמת יענה על הדרישות ואפילו יעלה על הציפיות, בלוקיישן מרכזי ופשוט להגעה, שמתאים בגודל לכמות המשתתפים והאורחים שלכם, מקום שיספק גם חוויה גסטרונומית משובחת ויאפשר לכם להגשים את כל משאלות הלב הכמוסות שלכם ושל הנערה.
אם בכל זאת אתם מעדיפים אירוע קטן ואינטימי בבית או בשטח, חשוב מאוד להתייעץ עם חברת הפקת בת מצווה מקצועית, שתבנה לכם חבילת אטרקציות לבת מצווה, הכוללת: דוכני מזון, עיצוב, גימיקים ושאר האטרקציות שבאירוע. חשוב חבילה כזו שתכלול גם מנהל אירוע, באירוע עצמו, כדי שאתם תוכלו להתפנות לאורחים ולמשפחה ולא להיות עסוקים כל הזמן בדאגות, אירגון והפקה.