המדריך לארגון מסיבת רווקות, מתנות והפתעות

מסיבת רווקות

מזל טוב! ובכן… טוב זה תלוי, עד כמה את מרגישה שנפל עליך תיק? על כל פנים, אם הופקדה עליך המשימה המדהימה – מלאכת תכנון מסיבת הרווקות האולטימטיבית עבור החברה הכי טוב, אז אנחנו כאן כדי להפוך את המלאכה להרבה יותר פשוטה והרבה יותר קלה.

זה הזמן לתעל את מלאכת התכנון עם צ’ק ליסט משימות ברור, כזה שלא יגרום לך למצוא את עצמך מכבה שריפות, אלא מפיקה את האירוע בצורה קלה, ברורה, מסודרת ורגועה. בד בבד, ארגון מועיל וטוב יותר, יאפשר לך להפיק עבור הבסטי חוויה בלתי נשכחת, כזאת שתגרום לכל החברות וכל המשתתפות לדבר עליה עוד הרבה זמן.

בואו נצלול אל המדריך הבא שיצרנו עבורך, שלב אחר שלב בארגון מסיבת רווקות שתשאיר את הכלה ואת כל המשתתפות באופוריה מושלמת.

רגע לפני, מה הכלה רוצה?

הנטייה הטבעית שלנו היא שלא לשתף את הכלה כלל בתכנונים, אך זוהי לעתים טעות שיכולה סתם לעלות לנו בזמן לא מבוטל.

האם הכלה מעוניינת להעביר לילה שלם בווילה? או שמא היא הייתה רוצה לערוך אירוע מהנה שכולו נערך בלופט ולמשך מספר שעות בודדות?

אל תמהרו שלא להישען על העדפותיה של הכלה, והקפידו לשאול אותה ולבדוק מראש מהן הציפיות הבסיסיות שלה ואם יש לה גם בקשות ספציפיות והעדפות מסוימות. אולי היא חולמת על לילה עם החברות הכי קרובות במלון,
או שמא במפלט של ספא מרגיע? או אולי באמת הכלה מעדיפה וילה שבה היא חוגגת עם חברות ממגוון מעגלים חברתיים שונים.

הגדירו תאריך ותקציב ברורים

בחרו מספר אפשרויות ברורות שכמובן מוסכמות על הכלה. וזהו. אין עוד אפשרויות. יש חברות שלא מוכנות או לא יכולות? כל עוד מדובר במעגלים רחוקים, זאת סוגיה שהן יצטרכו למצוא לה פתרון, ואינכן יכולות לטרטר את עצמכן בין אינספור תאריכים שונים.

נוסף על כך, הגדירו מראש את התקציב, אל תפריזו מדי, כי לא כולן מוכנות או יכולות לשלם סכומים גבוהים יתר על המידה.

הקפידו לערוך טבלה מסודרת ולשתף אותה עם כל ההוצאות הכרוכות במסיבת הרווקות: לינה, פעילויות, קישוטים וכמובן שתיה ואוכל.

בתחום האוכל בגלל שמדובר בד”כ באירוע קטן אנו ממליצים דווקא על שולחן שוק צבעוני ומפנק שיענה לכם על כל הדרישות הקולינריות. שולחן שוק מכיל מגוון של טעמים ומאכלים כך שכל אחת בוחרת לאכול את מה שהיא אוהבת. תוכלו גם לבחור שולחן שוק חלבי, שולחן שוק בשרי ועוד אפשרויות רבות, בהתאם להעדפות הכלה.
גם מבחינת מחיר שולחן שוק לאירועים קטנים, של עד 20 איש, זה הרבה הרבה יותר משתלם וכלכלי.

מתנות ופיצ’פקס נלווים

מומלץ בחום לחפש אחר מתנות שונות שהכלה וכל החברות יוכלו להשתמש בהן בזמן השהות בלופט, בווילה או בכל מקום אחר שבו מתקיים האירוע.

תוכלו למצוא מגוון אתרים שמתמחים בדיוק בזה, עם שפע של מתנות לנשים כמו מתנות לכלה, מתנות ליום האישה והמשפחה, מתנות אירוסין, מתנות לחתונה ועד למתנות המיועדות במיוחד עבור אירועים קטנים ומרגשים דוגמת מסיבת רווקות.

חלוקת מתנות בעת האירוע, ירים את המורל, ידרבן את האווירה החיובית והשמחה, ויאפשר לכולכן ליהנות מאירוע בלתי נשכח ומהנה במיוחד.

וכל שנותר לנו לאחל לך ולחברה הכי טובה, זה הרבה מזל טוב וכמובן יום חתונה מאושר, יחיד במינו, ושיהיה יום זה כנקודת פתיחה אל עבר חיים משותפים עם החצי השני.