חתונת קונספט- לא מה שחשבתם

קופסאות חתן כלה

מתכוננים ליום הגדול? דרך יצירתית להעניק לאירוע אופי קצת אחר ולארוז את כל המרכיבים של החתונה תחת מעטפת אחת היא באמצעות בחירת קונספט – תמה מובילה בהשראתה בוחרים מקום לאירוע, מעצבים אותו, מחליטים מה ללבוש ועד אילו מנות להגיע ואיזה מזכרות להעניק מתנה לאורחים.

מדוע לבחור קונספט לחתונה?

קונספט לאירוע יכול לחסוך הרבה טרדות וכאב ראש ולסייע לכם להתגבש סביב רעיון אחד ליצירת אחידות.
חתונת קונספט הפכה לטרנד נחשק בעולם החתונות כשהיא מהווה גם אופציה לבדל את חגיגת החתונה מחתונות אחרות אפילו אם נערכו באותו אולם בדיוק. עצם זה שיש חזון עיצובי, נושא שמשפיע על התוכנית האמנותית – הכל יכול להראות אחרת כך שגם בעלי השמחה נהנים מאפקט יוצא דופן וגם האורחים מאירוע בסגנון אלטרנטיבי וקצת שונה מהחתונה הסטנדרטית המוכרת להם.

רעיונות מובילים לחתונה מסוג אחר

קיימים רעיונות רבים לקונספטים מעניינים לחתונה בהתאם למגמות מתחלפות או לעונתיות, סוג האולם הנבחר, האווירה המבוקשת. לפניכם מספר הצעות לחתונה מרגשת ובלתי שגרתית:

אחורה בזמן – ברידג’טון

סדרת הדרמה התקופתית כובשת הלב של נטפליקס שהפכה ללהיט עולמי מעוררת השראה גם בזירת החתונות וזוגות רבים, שמחפשים מעטפת רומנטית אריסטוקרטית בניחוח של פעם, אימצו את הקונספט עם פלטת גוונים המזוהה מהעידן הזה: צבעוניות פרחונית, תכלת, לבוש שופע תחרה ומלמלה, כניסה לאולם האירוע על מרכבת סוסים וחתונה בסגנון נשף ממש כמו שרואים בסדרה.

ילדי הפרחים

פרחים במיוחד בעונת האביב הם מוטיב חוזר בחתונות, אבל לא חייבים להישאר רק במסגרת קישוט בפרחים ואפשר לאמץ את כל הקונספט הפרחוני כמו תנועת ילדי הפרחים ולשבץ במשפטים של עושים שלום ולא מלחמה או לעטר את השולחנות והחופה בסידורי פרחים, להזמין את האורחים לסדנת שזירת פרחים ולדאוג לאווירה מחוברת לטבע בכל רובד כולל מנות על טהרת הפרחים האכילים וכדומה.

גן עדן טרופי

עוד קונספט פופולארי הוא חתונה בסגנון אקזוטי או טרופי בהשראה של אי בודד או של חוויה פראית מדליקה בה יוצרים עוגה עם פלמינגו או מפרגנים לאורחים בקוקטיילים אקזוטיים, מוסיפים חול מלאכותי ויוצרים אווירה קיצית של חופשה אפילו בשיא עונת החורף.

ידידותי לסביבה ולמשתמש

רעיון מרכזי נוסף שאפשר לאמץ הוא של אירוע בר קיימא או ידידותי לסביבה ללא פלסטיק המבוסס על חומרים אקולוגיים, ביגוד עשוי מחומרים ממוחזרים או סדנה יצירתית על טהרת החומר הממוחזר, מנות מהתפריט בארוחה באירוע המבוססות על רכיבים אורגניים ומופע אקוסטי שמשלים את האווירה המחוברת לחיק הטבע, לשורשיות ולאדמה.

חתונה בסגנון עשה זאת בעצמך

אין כמו להתחבר לפן היצירתי ולקחת חלק אקטיבי בתהליך התכנון, העיצוב וההפקה ביחד עם הצוות ולשתול את הטאץ’ הפרסונאלי באירוע בדמות כרזות שיצרתם, ציורים שציירתם אפילו במרוצת השנים, פריטים נוסטלגיים מתוך הבית שלכם ואולי גם ליזום סדנה חווייתית לאורחים בה הם יצרו פריט משלהם כמזכרת מהחתונה.

לחגוג הפוך

חתונה הפוכה היא קונספט אהוב נוסף בקרב רבים בו למעשה מתחילים מהסעודה או אפילו ממסיבת הריקודים והחופה, עמה בדרך כלל פותחים אירוע סטנדרטי היא השלב המסיים.

איך לבחור תמה לחתונה שלכם?

אם החלטתם ללכת על חתונת קונספט חשוב שתבחרו רעיון שאתם מתחברים אליו, אבל מבחינתכם גם בר ביצוע ברמת לוחות הזמנים והתקציב ורעיון שגם האורחים יאהבו לדעתכם. חשבו איך לתרגם אותו בכל הרבדים האפשריים מהבחירות הגסטרונומיות ועד העיצוב של האולם.
חשוב לבחור אולם אירועים או גן אירועים או אחד המשלב בין השניים עם צוות קשוב ומסור שיזרום אתכם ויוכל להפוך את החזון שלכם למציאות.