ככה תארגנו חתונת חורף רומנטית

הגשם הגיע, השמיים מכוסים בעננים, האווירה רומנטית. חתונת חורף מספקת את התפאורה המושלמת לאירוע רומנטי ובלתי נשכח ויש סיבות רבות שהיא הפכה לאחד הקונספטים החביבים על זוגות אוהבים רבים, שבוחרים להינשא דווקא בשיאה של העונה הקרה. החורף מספק את התנאים האולטימטיביים לאירוע.
ראשית, מדובר בתקופה יחסית פנויה באולמות האירועים כך שיש יותר מקומות ותאריכים ריקים כדי לחגוג.
שנית, הלו”ז של האורחים עצמם פנוי יותר ושלישית, גם הספקים יותר זמינים לעבודה. לצד אלה, קחו בחשבון הטבות ששמורות רק לחורף.
כמו למשל, מחירים נמוכים יחסית לעונה ביחס לחתונות בעונת השיא או אקסטרות ופינוקים שלעיתים מתומחרים גבוה ובנפרד ולפתע נכללים כחלק מהחבילה ובאותו המחיר. אפשר להוזיל עלויות מבלי להתפשר על הסטנדרטים הגבוהים ביותר!

יש לקחת בחשבון את כל האפשרויות ובבחירת אולם אירועים ותכנון חתונה חורפית חלומית כדאי לסגור את כל הפרטים מהגדולים ועד הקטנים.
לפניכם דברים שחשוב לקחת בחשבון כאשר מפיקים אירוע מסוג זה:

אולם פתוח או סגור? זו השאלה

בבחירת אולם אירועים כדאי לבחור אולם שמציע גם אופציה של חלל מקורה וסגור למקרה שמזג האוויר לא יאפשר חגיגה בחוץ ועם זאת, מומלץ לקחת מקום שמציע את שתי האפשרויות, כך שתוכלו לבחור ולשנות בהתאמה, סמוך למועד האירוע ובהתאם לתחזית מזג האוויר כיצד לחגוג.
מומלץ לבחון אם המקום מסוגנן ואפשר מודולארית לבצע התאמה אישית בהתאם לקונספט הנבחר, לאווירה המבוקשת, להרכב המשתתפים וכן לתוכנית האומנותית וכך למתג את האירוע בדרך ייחודית.

לחמם לאורחים מכל הכיוונים

חשבו על הדרך בה תוכלו לחמם את האירוע מכל הבחינות. ראשית, בדקו את הטמפרטורה באולם האירועים ובדקו אילו אופציות חימום קיימות לאורחים שיוצאים החוצה בעת החופה או בזמן הקבלת פנים, כמו פטריות חימום ופתרונות קירוי אחרים.
שנית, חשבו על חוויה קולינארית מסקרנת ומעניינת על טהרת המעדנים והתבשילים החמים מבלי להתפשר על חומרי גלם משובחים, רכיבים עונתיים ופרזנטציה מרשימה.
לדוגמא: עמדת מרקים חמים במגוון טעמים, בתוספת לחמים שמזכירים את הבית.

השלימו את הסטייל החורפי גם באזור הבר עם דוכן משקאות חמים כמו: סחלב חם, סנגריה וסיידר חם.
תוכלו גם להציע אפשרויות לבוש או כיסויים וריפודים לאורחים כאשר הם נכנסים לאירוע על אחת כמה וכמה אם חלק מהאירוע קורה בחוץ,
כמו למשל, ריפוד לכיסאות, שמיכות פליז מחממות, מחממי אוזניים, צעיפים וכפפות. לזוג האוהבים עצמו כדאי גם להתלבש בהתאם: לבוש על טהרת השכבות,
שאפשר לקלף או להוסיף לפי תנאי מזג האוויר הדינאמיים או במעברים בין חוץ לפנים וחוזר חלילה.

עיצוב אירוע בשיק חורפי

אפשר למתג את חתונת החורף בכל הדרכים היצירתיות שקיימות מעיצוב הזמנות בעלות מוטיבים ופלטת גוונים בהשראה חורפית דרך רקעים לצילום או הוספת אלמנטים משדרגים. למשל, לצילום מגנטים ממותגים שבאירוע. שימוש בכלי הגשה בהשראה חורפית, קישוט בפרחי העונה וכמובן, צילומים בלוקיישנים שמתאימים בין אם רואים מאחור את הים התיכון הסוער או שדה של רקפות.

ניתן לחשוב גם על מתנות ומזכרות למוזמנים לפי הלך הרוח העונתי דוגמת מטריות, כירבולית וכדומה. החורף הישראלי נחשב למתון יחסית ולכן חתונת חורף לא בהכרח תתקיים בגשם זלעפות או תחת סערת רוחות ואפשר אפילו לעיתים אם תנאי מזג האוויר נוחים לקיים את החופה באוויר הפתוח.

כדאי תמיד שתהיה לכם תוכנית גיבוי חלופית, אם אחד הספקים חולה או נתקע בגשם או שלא ניתן לקיים את החופה בחוץ ולוודא עם אולם האירועים שקיים שטח חלופי בו תועלו לערוך את החופה. מעבר לכך, שריינו והבטיחו מראש תאריך שיתאים לכם לחגיגה והודיעו על כך לאורחים ובמידת הצורך חפשו עבורם גם פתרונות תחבורה להגעה לאירוע בכל מזג אוויר.