כמה אלכוהול צריך לאירוע חינה?   

כשאתם מארגנים אירוע חינה, ובעצם כל אירוע אחר, אתם צריכים לתכנן ולחשוב על כמה וכמה היבטים: עיצוב האולם, מה ללבוש, תאורה, הגברה, אטרקציות כמו: צלם מגנטים, תקליטן, קייטרינג בלונים… וכמובן את כמות המשקאות והיינות הדרושים לאירוע.
הבעיה העיקרית היא שקשה מאוד לדעת מראש את הכמויות אותם תצטרכו בזמן האירוע כולו ואם אתם רוצים להיות רגועים ומאורגנים כמו שצריך, אתם צריכים לסגור מראש את הזמנת המשקאות, מספיק מוקדם כדי שאכן תקבלו את כל מה שהזמנתם למועד האירוע המבוקש.
אז בעצם השאלה הנשאלת היא כמה אלכוהול צריך לאירוע?

האמת היא ששאלה זו היא ממש כללית, אי אפשר באמת ולתת תשובה חד משמעית על כך, היות וכל אירוע נחגג בצורה שונה ובכל אירוע יש את הכמויות הספציפיות אליהם תזדקקו בהתאם להרכב הקהל המוזמן, אופי האירוע, מספר האורחים, הסגנון שלהם, וכן הלאה.

פנו אל המומחים, בחנות המשקאות

ההמלצה שלנו כדי שלא יחסר אלכוהול, היא להתייעץ ולפנות אל אנשי מקצוע מומחים לתחום הספציפי הזה של משקאות אלכוהול לאירועים. לרוב בחנות המשקאות תמיד יהיה לכם את המומחה שיעניק לכם את הייעוץ המקצועי המלא ואת ההנחיה הברורה מה ואיך להכין לרגל האירוע:
הכמויות הדרושות, חישוב פר בן אדם, סוגי משקאות המומלצים וגם הכמויות שתצטרכו להזמין.
יש חנויות שאפילו ניתן להחזיר אליהם את האלכוהול שלא היה בשימוש וזה ייתרון מאוד משמעותי בבחירת החנות בו תבחרו לרכוש את השתיה.

טיפים איך מחשבים כמה אלכוהול צריך בחינה

את כמות האלכוהול שתרכשו, עליכם לתכנן על פי החישוב הבא:

  • על כל שולחן עליכם להניח 1.5 ליטר של וודקה.
    זה אומר שאם יש לכם 10 שולחנות יהיה עליכם לקנות 15 בקבוקים.
  • בחרו סוגי אלכוהול מגוונים, על פי טעמכם. וודקה או וויסקי.
  • לקבלת הפנים, הזמינו בקבוק 1 שמפניה עבור כל מאה מוזמנים.
  • משקאות אנרגיה – לכל 40 מוזמנים הזמינו ארגז.
  • אם אתם מניחים את האלכוהול רק בהגשה על בר המשקאות,
    הכמות תהיה נמוכה יותר ועבור כל שולחן יהיה עליכם להניח 0.75 ליטר.

אירגון אירוע חינה ברמה גבוהה

אירועי החינה של היום הם כבר לא דומים כמעט לאירועי החינה הצנועים והאינטימיים שנערכו בעבר.
אם פעם של החינה הוא בעצם אירוע שעורכים רק לכלה בערב לפני החתונה לאחר שהיא עולה מהמקווה, הרי שהיום האירוע הזה הפך להיות כמעט כמו אירוע קטן לכל דבר. שני בני הזוג משתתפים בו והאירוע נחגג ממש כמו חתונה באולם אירועים, כולל להקה או תקליטן כזו, אוכל טוב, אטרקציות, תלבושות חינה מסורתיות, אביזרים לחינה
וכמובן גם משקאות ואלכוהול. גבולות האירוע הולכים ומתרחבים כל הזמן עוד ועוד עד שכבר ממש אי אפשר להכיר את האירוע הצנוע והאינטימי שנחגג בעבר עם המשפחה המצומצמת, לאירועי החינה המפורים של היום.

אז לא באנו כאן לשנות את העולם, אנחנו רק רוצים לחדד עבורכם את הנושא הזה של אלכוהול לאירוע. ככל שמדובר באירוע גדול יותר, כך גם כמות האלכוהול שתצטרכו תגדל, בהתאם לכמות האורחים שתזמינו וחשוב לתכנן ולהכין הכל מבעוד מועד.

אטרקציות לאירועים עם אלכוהול

באירועים של היום אלכוהול תופס מקום מאוד משמעותי, אך רק כמחצית מתוך קהל המוזמנים אכן ייגשו אל בר המשקאות כדי לשתות. עם זאת, ברגע שאתם מניחים משקאות על גבי השולחנות, אין ספק שהאורחים ישתו הרבה יותר בגלל הנגישות לשתייה. את האלכוהול באירוע, תוכלו להגיש לאורחים בדרכים רבות, כמו למשל: ברז בירה במזיגה עצמית הישר מהחבית, הגשה ע”י ברמן שיעבור בין כולם וישמח את החוגגים, בר אקטיבי, וואן משקאות מעוצב או רכב רטרו, עמדה או בר קוקטיילים צבעוני עם משקאות מפנקים, עגלת צ’ייסרים ישר לרחבה ועוד ועוד…