מתנה מהורי החתן: כך תפתיעו את הכלה המיועדת

כהורי החתן, הרי שחתונת בנכם עם הכלה המיועדת היא אבן דרך משמעותית לא רק בחייו אלא גם בחייכם. יחד עם השמחה לראות את בנכם מתחיל את דרכו בפרק חדש בחייו ומקים בית בישראל, הרי שמגיעה גם ההתרגשות לקבל באופן רשמי חברה חדשה בחיק המשפחה – הכלה המיועדת. אחת מן הדרכים היפות לבטא את ההתרגשות והאושר מכך שהכלה מצטרפת אל חיק המשפחה, הוא במתן מתנה לכלה בימים שבטרם מועד החתונה. המתנה מסמלת את החיבוק החם והאוהב של המשפחה, והיא משמשת כאות להפגנת אהבה וקבלה.

כמובן שלצד החיפוש אחר מתנה, מתלוות אינספור התלבטויות שונות, וכאן יצרנו עבורכם רשימה קטנה עם שלל טיפים ורעיונות להשראה בבחירת המתנה לכלה המיועדת.

תכשיטים בהתאמה אישית

תכשיטי מעצבים בהתאמה אישית הם דרך נפלאה להעניק מתנה שתישאר עם הכלה למשך שנים ארוכות וטובות. הסוד לכך טמון הן בעובדה שהתכשיט מביא עמו טעם אישי ואת היכולת של ההורים להתאים את הסגנון במדויק לטעמה של הכלה, והן בעובדה שרבות מחנויות המעצבים מאפשרות גם לשלב חריטה עם הקדשה אישית. דעו כי בכל מתנה בה תבחרו, כאשר תשלבו חריטה אישית עם מסר המגיע מכם, הרי שהדבר יהפוך את המתנה לאישית הרבה יותר ובעלת ערך סנטימנטלי לאין שיעור.

מורשת משפחתית

מתנות המסמלות מורשת משפחתית גם הן יכולות להביא עמן את המסר הכל כך מרגש שהנה גם את חלק בלתי נפרד מן המשפחה. פריט מסוים בעל ערך היסטורי עבור המשפחה שעובר בין הדורות, אביזר וינטג’י או מזכרת אהובה שמביאה עמה מסרים משמעותיים וקשר עמוק בין הכלה לבין משפחתה החדשה.
תוכלו להכין גם קליפ או שיר מרגש (על הזוג הצעיר), את הקליפ יקרינו באירוע עצמו, בהפתעה, כך גם תפתיעו את הכלה וגם תקבלו מזכרת משפחתית ומרגשת שכיף להיזכר ולראות שוב ושוב.

פינוק מרגיע לפני החתונה

הבה נזכור עד כמה חתונות הן מאורע מרגש ועם זאת גם כזה המביא עמו גם מתחים רבים. זה הזמן שלכם לפנק את הכלה המיועדת ולהזכיר לה שגם מגיע לה ליהנות מקצת זמן איכות שהוא רק שלה. תוכלו לשקול לפנק את הכלה עם מתנה מושלמת בדמות חבילת ספא ליום שלם, או אפילו יום בבית מלון עם החברה הכי טובה. המחווה המתחשבת הזו מראה שאכפת לכם מרווחתה של הכלה, שאתם רוצים בטובתה, שתהיה רגועה ורעננה לקראת היום הגדול. פינוקים יכולים גם להתבטא בשלל תצורות נוספות בהן הכלה יכולה לחפוץ, כמו למשל ארוחת בוקר מפנקת עד הבית, סיורים קולינריים באחד השווקים או השתתפות בסדנת בישול כיפית דוגמת סדנת אפיה מיוחדת, סדנת בישול בסגנון המזרח הרחוק, סדנת קינוחים וכיוצא בזאת.

הקפידו תמיד לשלב מסר אישי

זכרו שאתם יכולים גם לערוך שילובים בין המתנות השונות, ולבחור בין שלל פריטים ואטרקציות שיחדיו ירכיבו עבורכם את המתנה המנצחת.
הדבר החשוב ביותר עם זאת, הוא שילובו של המסר האישי.
הקפידו תמיד לשלב את המסרים האישיים שלכם בתוך המתנה והיו סמוכים ובטוחים שהיא תקבל משמעות רבה הרבה יותר עבור הכלה המיועדת וקבלתה למשפחה.
רוצים עוד רעיונות למתנות לכלה, מתנות לזוג הצעיר, מיתוג מתנות לאורחים עם מסר אישי, לסלואו בסטייל, אטרקציות מיוחדות לחתונה ? צרו קשר ונשמח לעזור.