מתנות והפתעות נחמדות לחתונה

חבילת גימיקים ואביזרים לאירועים

כפכפים לחתונה

את ההכנות וההיערכות לחתונה מתחילים כבר כמה חודשים לפני היום המאושר, כאשר הזוג הצעיר מכין בד”כ רשימה ארוכה של מטלות קטנות וגדולות שעליהם לבצע לפני מועד החתונה, כל זאת כדי שהאירוע כולו יהיה לא פחות ממושלם. המטרה היא שהאורחים והמשפחה יזכרו את האירוע ולכן קיים הרצון של הזוג ליצור בידול מהותי בין החתונות האחרות של החברים. זו הסיבה שהזוג בוחן הרבה מאד אפשרויות לקראת החתונה ומקבל החלטות על האטרקציות באירוע וההפתעות הייחודיות שישאירו את חותמם על האורחים.

יש מגוון גימיקים מיוחדים, אחד הגימיקים המשמעותיים הוא רכישה של כמות כפכפים מיוחדים בגוון זהה כדי לחלק אותם לכל החוגגים אשר רוקדים על רחבת הריקודים, תוכלו גם לרכוש כפכפי אצבע ממותגים עם שם הזוג והתאריך ולחלק בתור מתנה לאורחים. אין זה סוד שנשים רבות מגיעות לאירוע כשהן נועלות נעלי עקב מרשימות וגבוהות, שממש קשה ולא נח לרקוד איתן ברחבה לאורך זמן. לכן כולן מרוצות מאד מהעובדה שבמהלך החתונה הן מקבלות כפכפים שהן אופציה הרבה יותר נוחה לנעול בזמן הריקודים, וכך המוטיבציה לשמוח ברחבה לאורך זמן היא גבוהה הרבה יותר.

רכישת אביזרים ומתנות לקראת חתונה

היבואנים מייבאים לאורך כל השנה גימיקים שמתאימים לאירועים, בד”כ המוצרים הכי נפוצים הם: משקפיים זוהרים, שרשראות הוואי, טבעות, כובעים מצחיקים, מוצרי לד זוהרים, מתנפים, עניבות ושאר אביזרים מיוחדים לרחבה. לרוב בני הזוג בוחנים את כל האפשרויות הקיימות בחנויות ובד”כ במיוחד אוהבים להביא לאירוע את המוצרים הכי חדשים, בהתאם לכך הם מחליטים מה לקנות ומהי הכמות הנחוצה להם, מומלץ לקנות חבילת אביזרים וגימיקים גדולה או קטנה, בהתאם לכמות האורחים המוזמנים. קו החשיבה הוא לפנק את כל האורחים באביזרים שונים ולכן עדיף לקנות חבילה יחסית גדולה, כדי שלא יהיה חסר. במהלך הריקודים הדי ג’יי מחלק את הפרטים השונים לחוגגים, לשמחתם הגדולה.

להאיר את רחבת הריקודים

אחת האטרקציות שאהובות על הקהל הם אביזרים זוהרים, כמו למשל מקלות ספוג לד או קשתות לד שמניחים על הראש (עם מנורות לד זוהרות משני צידי הקשת) ועוד אביזרים חדשניים עם אור צבעוני שמוסיפים רבות לאווירה ולשיפור מצב הרוח ברחבת הריקודים. יש עוד מגוון רחב של גימיקים צבעוניים בגדלים וצורות שונות כמו: מקלות ספוג זוהר, מרקס מאיר, צמידים זרחניים ואפילו שרשראות מנצנצות.

אחת האטרקציות הכי ציבעוניות וזוהרות לרחבת הריקודים היא עמדת איפור זוהר: פול מון, כאשר לאירוע שלכם מגיעות 2 מאפרות מקצועיות עם צבעי ניאון זוהרים ועם תאורת אולטרה לד מיוחדת. המאפרות צובעות את האורחים ברחבה וכך מקבלים אירוע הרבה הרבה יותר צבעוני, מיוחד ויוצא דופן, כאשר הרחבה והאורחים פשוט זוהרים ומאירים.

מעבר לכך אפשר לרכוש גם בלוני אורז גדולים אשר אפשר להקפיץ ולזרוק לרחבה וכך ליהנות ולעשות כיף במהלך הריקודים, כאשר המוסיקה מקפיצה בלהיטים לפי אהבת הקהל, השמחה עצומה וכולם רוקדים, שרים ונהנים מכל דקה.

מוצרים ייחודיים עבור חתונות

לסיכום
השמחה והאושר של המשפחה, האורחים וכמובן הזוג הצעיר באירוע החתונה, לא תמיד דורש הוצאות גדולות, כאשר האביזרים לרחבה הם בד”כ מאוד זולים, יחסית לשאר האטרקציות, כמו: ריקוד הסלואו, או המנות של האוכל באולם. קיים היצע גדול מאוד של אביזרים נפלאים שהם ממש אטרקציה שהאורחים מחכים ולמפים לה, בכל אירוע וחתונה. המגמה של בני הזוג היא לבחון את כל האפשרויות ולבחור מתוכן את האופציות שהכי מתאימות להם ולקהל שלהם, בהתאם לכמות האורחים והמוזמנים  לאירוע. האביזרים המומלצים לחתונה הם: אביזרים זוהרים, שרשראות הוואי, כובעים, תופי עץ, מרקס מעץ, משרוקיות צבעוניות, מוצרים מצחיקים ואביזרי לבוש כמו שפמים, כובעים, מסכות צבעוניות, גיטרות מתנפחות, משקפיים וכו’. וכדאי לא לשכוח להביא גם – בלוני אורז צבעוניים (הנזקים מנופחים לרחבה בזמן הריקודים), בועות סבון (אפשרי לחלק לאורחים ולהפריח בסלואו או בזמן החופה) והמון המון קונפטי… לחתונה שהיא לא פחות ממושלמת.