מתנות שכדאי להעניק לאורחים בחתונת חג

קופסאות חתן כלה

קבעתם את תאריך החתונה שלכם בחג? בין אם החתונה שלכם מתקיימת בט״ו בשבט או בפורים, יש הרבה רעיונות שתוכלו לשקול כדי להביע תודה לאורחים שהגיעו להשתתף באירוע הכי חשוב בחייכם. יש המון דרכים שבהן תוכלו להביע הערכה לאורחים שבאו לחגוג אתכם גם את החתונה וגם את החג.
לדוגמה, מארזים לט״ו בשבט ממולאים בפירות יבשים, או מארז אוזני המן DIY לפורים, עוגיות מעוצבות, נשיקות, שקית דוכריות דרג’ה ועוד.
הנה כמה רעיונות נוספים, שיוסיפו לחתונה עניין רב וידגישו את השקעתכם באורחים:

כרטיסי תודה מותאמים אישית

מה דעתכם על כרטיסי תודה מותאמים אישית כדי לגרום לכל אורח שלכם להרגיש מיוחד וייחודי? אתם יכולים לגייס את היצירתיות שלכם ולעצב כרטיסים משלכם. למשל, להשתמש בגלויה ממותגת עם תמונה של מקום החתונה שתעניק לאורחים זיכרון קטן וחמוד מהחגיגה שלכם.

נרות ריחניים

אומרים שריח הוא החוש החזק ביותר המתקשר מידית לזיכרון כלשהו. העניקו לאורחים שלכם נרות ריחניים בניחוח המתאים ביותר לתחושה ולאווירה של החתונה שלכם. בדרך זו, בכול פעם שהם ידליקו את הנר, הם ייזכרו במסיבה הנפלאה שחגגו ביחד איתכם. השוק מציע מגוון עשיר של נרות צבעוניים שמדיפים ריחות של פרחים, פירות או תבלינים, כמו ריחות של קינמון, לבנדר, ורדים, ריח לילך, פרי הדר או פריחת היסמין.

המתנה המושלמת לאוהבי הקפה

שקיות מעוצבות בהתאמה אישית ובתוכן כמה פולי קפה, או תערובת של קפה טחון שאתם אוהבים. זו מתנה נהדרת לאורחים שישמחו לקבל כשייפרדו מכם לשלום בסיום מסיבת החתונה שלכם.

כפכפים מעוצבים בהתאמה אישית

תוכלו גם להזמין כפכפים מעוצבים בהתאמה אישית שיהפכו לחוויה נוחה לאורחים שלכם ברחבת הריקודים, בעיקר לנשים שירצו להשתחרר קצת מנעלי העקב המפוארות שלהן במהלך המסיבה. הזמנת כפכפים מעוטרים למשל בסחלב, יכולה להיות מתנה נהדרת לחתונה שנערכת על חוף הים. האורחים שלכם בוודאי יעריכו מתנה מתחשבת שמעניקה להם נוחות נפלאה במהלך המסיבה.

שקית זרעים או עציץ תבלין לחתונה

אוהבים גינון ופרחים? מה דעתכם לחלל לאורחים עציץ ובו שקית זרעים שיהפכו לפרחים יפהפיים או עציץ תבלין ריחני? הוסיפו מילה או משפט נחמד ואריזה מלבבת והנה יש לכם מתנה נהדרת במיוחד. אם החתונה שלכם נערכת בט״ו בשבט, חג האילנות. זה סוג של מתנה שממשיכה לתת זמן רב לאחר שהחגיגה שלכם הסתיימה.

אהבה מתוקה כמו סירופ

מי לא אוהב סירופ מייפל? כולם נהנים מהטעם המופלא שלו, וגם האורחים שלכם יעריכו את מתנת התודה הקטנה הזו. אבל במקום להסתפק בסירופ אחד, תוכלו להזמין מארז מעוצב להפליא המכיל בנוסף לסירופ גם קונפיטורה משובחת אחת או יותר.

חטיפי שוקולד עטופים בהתאמה אישית

תווית מותאמת אישית שעוטפת את חטיף השוקולד הופכת למתנה מתוחכמת למדי.
שוקולד חלב או מריר, זה תלוי בכם, אבל אין ספק שהחטיפים האלה יהיו להיט עבור האורחים שאוהבים שוקולד. כלומר, עבור כולם!

קופסאות פופקורן בהתאמה אישית

דמיינו שהאורחים יוצאים מהחתונה שלכם כשכל אחד מחזיק ביד קופסת פופקורן אישית מלאה בפופקורן טעים. כיף ללכת לאוטו ולנשנש, ולהמשיך בכך גם תוך כדי הנסיעה חזרה, בשעות הלילה המאוחרות.

לבסוף, למרות שאתם לא חייבים לחלק מתנות לאורחים שהגיעו לחגוג אתכם ביום החתונה שלכם, זו דרך מתוקה להוסיף מגע אישי למסיבה שלכם.
כשאתם בוחרים את המתנות לאורחים זכרו שהם תמיד יעריכו מתנה שימושית. בנוסף, תוכלו לבחור במתנה שמקשרת את החתונה שלכם למאפייני החג שבו היא התקיימה.

כוסות צ’ייסר ממותגות לחתונה

מחפשים רעיון קצת יותר מיוחד למתנה לאורחים בחתונה?
חלקו לאורחים שלכם ברחבת הריקודים או על השולחנות כוסות צ’ייסר ממותגות עם הדפסה של השמות שלכם או אפילו גרפיקה מדליקה אחרת,
וכך תבטיחו שיזכרו אתכם לטובה עוד הרבה אחרי שהאירוע נגמר.

לסיכום
לאחר שהשקעתם בחתונה ותכננתם לחגוג במקום מיוחד, הזמנתם אטרקציות לסלואו, בחרתם אוכל ודוכני מזון איכותיים, אל תשכחו שיש גם המון אפשרויות ומתנות לחלק באירועים, ועם הרעיונות הקטנים והחמודים האלה, תוכלו להעניק לאורחים שלכם את מתנה בלתי נשכחת המפגינה אהבה, הכרת תודה ושפשוט חשבתם עליהם.
וכך יום החתונה שלכם יהפוך ליום מיוחד גם לכם בתור בני זוג אבל גם עבור כל אחד ואחד מהאורחים שהזמנתם. חג שמח! ומזל טוב!