עיצוב אירועים – המדריך המלא

אותיות ענק LOVE לאירועים

לכל אירוע יש את הייחודיות שלו כמו גם את הקונספט שלו. אך חשוב לחדד ולהדגיש כי ביחס לאירועים שהיו בעבר, אין כמעט התייחסות לאירוע מבחינת אופיו של האירוע.כלומר, המוזמנים לאירוע לא יזכרו כל כך את מהות האירוע כמו חתונה, בר מצווה או סתם כך אירוע עסקי, אבל מה שייצרב באמת בזיכרונם זה בעיקר כל האווירה, העיצוב, התחושות, החוויות וכל מה שבעצם דאגתם שיהיה באירוע מעבר לבסיס ההכרחי.

זו בדיוק הסיבה מדוע אכן חשוב כל כך להשקיע בעיצוב של האולם באירוע שלכם. ברגע שאתם דואגים לעצב ולארגן היטב את אולם האירועים, אתם למעשה מעניקים לו מראה ייחודי משלכם ומשווים לו עיצוב שיבדל אותו מכל שאר האירועים.

עיצוב אולם אירועים בהתאם לאופי האירוע

ברור שלכל אירוע יש את האופי שלו ואת כללי העיצוב המתאימים. כך שאם מדובר למשל באירוע עסקי, העיצוב שיידרש יהיה שונה לחלוטין מאשר עיצוב חתונה. כך גם אירוע יום הולדת לילד או בת מצווה יהיו שונים לחלוטין מכנס או אירוע חברה. כך שדי ברור כי לכל אירוע יש להתאים למהות ולאופי כדי להגיע לתכנון המדויק והנכון ביותר.

כאשר אתם פונים אל אנשי מקצוע שמתמחים בתחום הספציפי הזה של עיצוב אירועים, או לחברות הפקת אירועים מומלצות בתחום, אתם למעשה יכולים למקד את עצמכם ולהתרשם מהאפשרויות הרבות וכך לקלוע לעיצוב הכי נכון והכי מתאים לכם לפי האירוע המתוכנן. אין ספק כי עיצוב אירועים טוב וקולע הוא עיצוב שאכן מצליח להשתלט על האווירה וליצור את הקונספט הרצוי בלי מאמץ נוסף. האורחים שייכנסו למקום, יעברו מיד להילוך שקבעתם לאירוע שלכם ויזרמו אתו בכיף.

עיצוב אולם בהתאם לקהל היעד

זה לא סוד שלכל סוג של קהל יעד יש את ההעדפות שלו, יש את הסגנונות שהוא מתחבר אליהם יותר ויש את הצבעים, העיצובים והאביזרים שאכן יעשו לו את זה. כך למשל יש הבדל תהומי כמעט בין הציבור הכללי לבין הציבור הדתי. יש הבדל משמעותי בין קהל צעיר ואנרגטי לבין קהל בוגר או אפילו מתבגר. יש הבדל גם בין נשים לגברים כאשר חשוב ממש להתמקד בהתאם ולבחור את העיצוב על פי אמות המידה הללו. ד”א גם דוכני האוכל ועמדות המזון שתבחרו לאירוע תורמים רבות לאווירה שתרצו ליצור, לטעמים ולעיצוב האירוע וגם אותם קובעים לפי קהל היעד, המשפחה, החברים ושאר המוזמנים.

עיצוב אולם בהתאם לתקציב שלכם

אז רק על זה עוד לא דברנו… עיצוב אולם זה משהו שאפשר לשקוע בו ולהתפרע באביזרים שונים ומוגזמים כאשר השמים הם הגבול גם מבחינת המחירים והעלויות.

חשוב מאוד לתכנן מראש ולהגדיר את מסגרת התקציב הקיים, על מנת שאכן אפשר יהיה להגיע לעיצוב אולם במסגרת שהגדרתם לעצמכם. זה חשוב מאוד גם כדי שתוכלו לעמוד בעלויות וגם כדי שתיהנו מהאירוע וגם תרגישו שבאמת הצלחתם לשנות את האווירה בהתאם למה שתכננתם וחלמתם.

מחפשים שירות מקצועי של עיצוב לאירוע? לא רוצים להתפשר על פחות מהטוב ביותר?

רוצים להישאר במסגרת התקציב שהגדרתם לעצמכם ועדיין ליהנות מהאירוע לא פחות מ – ‘וואו’?

מומלץ להתייעץ עם מעצבת אירועים מקצועית. ושיהיה רק בשמחות ובלב שמח!