רעיונות לבת מצווה, שהופכים אירוע לחלום

חגיגת בת מצווה זהו אחד האירועים הגדולים והחשובים ביותר בחייה של כל ילדה. הכניסה לגיל מצוות, (שהוא גם תחילת גיל ההתבגרות), מלווה בהתרגשות גדולה.
בשנים האחרונות הטרנד הוא לחגוג בת מצווה במסיבות גדולות ומושקעות, כך משתפים את המשפחה ואת החברים בחגיגה ובציון הדרך המשמעותי הזה.
מסיבת בת מצווה מושקעת תשמח מאוד את כלת השמחה (שבד”כ חולמת שנים רבות על בת מצווש מושקעת) ויכולה גם לתרום רבות לפופולריות שלה בקרב החברות והחברים. לכן, ריכזנו עבורכם את כל הרעיונות לבת מצווה מקורית – מהאגדות.

ריקוד בת מצווה מושלם

אם כלת בת המצווה אוהבת ויודעת לרקוד (אפילו ריקוד ברמה בסיסית), ריקוד בת המצווה מול האורחים משדרג את האירוע ונותן מקום לכלת בת המצווה להתבלט, זהו רגע מיוחד שבו היא הופכת למסמר הערב. אז אם הילדה שלכם אוהבת להיות באור הזרקורים, להפגין את הכישרון שלה ולקבל מחמאות ופרגונים, מומלץ להתאמן על ריקוד בת המצווה מראש בעזרת כוריאוגרפית ורקדנית או רקדן מקצועיים, ביחד הם יבנו ריקוד מנצח, וכך היא תוכל להופיע מול האורחים ולזכות להתלהבות רבה, בד”כ משלבים את הריקוד באירוע עצמו עם מספר רקדנים או רקדניות מה שנותן ביטחון רב יותר לכלת האירוע בזמן הריקוד בלייב באירוע עצמו. מומלץ להוסיף גם מייצגים מדהימים בקבלת הפנים באירוע וברחבת הריקודים,
כך תוסיפו תוכן מיוחד לאירוע שלכם ואפילו לתמונת, לצילום הוידאו, המגנטים והקליפ, כל אלה יישארו בתור מזכרת בת מצווה מושלמת מהאירוע.

קליפ בת מצווה איך זה עובד?

קליפ בת מצווה הוא האלמנט שיקפיץ את הערב כמה רמות מעל. הקליפ יכול להיות קליפ אולפן, בו מצטלמת הנערה מראש כשהיא שרה ומקליטה שיר אהוב ומרגש באולפן הקלטות עם צלם וצוות מקצועי. אפשרות נוספות היא צילום קליפ חוץ, עם או ללא בני משפחה וחברים המצטלמים גם הם, חשוב שיהיה בשילוב צלם מקצועי שיהדק את הכול ויגרום לילדה להרגיש כמו סלב אמיתית וכוכבת ליום אחד, קליפ זה כדאי מאוד להקרין באירוע ולהפתיע את כל האורחים.

בוק בת מצווה מעוצב

בוק בת מצווה מורכב גם מתמונות פורטרט ומתמונות משפחתיות שגרתיות או מצחיקות, או תמונות איפור, אביזרים, תפאורה, העמדה ובימוי יוצאי דופן. בדרך כלל, חבילות של בוק בת מצווה כוללות את כל השירות. כלומר, הצלם או הצלמת מספקים גם את הבגדים והאקססוריז, מצלמים בלוקיישנים מדליקים ושונים בהתאם לעונת השנה, התחביבים של כלת המצווה (לדוגמא רכיבה על סוסים, תסרוקות, איפור ועוד) לאחר מכן עורכים את חומר הגלם לכדי בוק תמונות מעוצב, מרשים ומלהיב למזכרת, בד”כ משארים גם דף ריק לחתימות וברכות אורחים באירוע עצמו.

בר מתוקים לבת מצווה

אם פעם הסתפקנו בקינוחים רגילים בהגשה לשולחן, האופנה כיום בבת מצוות מודרניות היא בר מתוקים מפואר. יש חברות שמתמחות בעיצוב בר מתוקים לבת מצווה, כולל קינוחי בוטיק, מאפים, סוכריות, עוגות, מפלי שוקולד ועוד. כל זה בעיצוב מרהיב בהתאם למיתוג האירוע, כגון פלטת הצבעים האהובה על כלת השמחה, אלמנטים דקורטיביים המתכתבים עם דברים אהובים עליה כמו בעלי חיים, מותגים או תחביבים. התוצאה מרהיבה תמיד ובר המתוקים הופך לאחת האטרקציות המרכזיות של בת המצווה, ניתן לשלב לבר המתוקים גם קיר בלונים ממותג להשלמת החוויה.

ההבדל בין עוגת בת מצווה לעוגה רגילה

אם בכל יום הולדת אחר נהוג לאפות או לקנות עוגה רגילה עם סוכריות ציבעוניות, עוגת בת מצווה היא משהו הרבה יותר מיוחד. בדרך כלל מדובר בעוגה מעוצבת ומפוארת, עשויה קומות או כוללת קישוטים ועיצובים מיוחדים. את העוגה אפשר להציב במרכז בר המתוקים, או בפינה נפרדת בחלל האירוע, כדי שתקבל את מלוא תשומת הלב מן האורחים, שיתרשמו מהקינוח המרהיב שכדאי שיהיה גם טעים.

רעיונות לבת מצווה בחורף או בקיץ

מעבר לטרנדים הרגילים, יש מגוון רעיונות לבת מצווה גם לפי עונות השנה. בקיץ למשל, אפשר להציב בר פירות או קאייק פירות העונה החתוכים בצורות מיוחדות,
או למשל בר שייקים סחוט טרי עם פירות קיץ מתוקים ועסיסיים, תוכלו לערוך את מסיבת בת המצווה בבריכה המקומית עם מתנפחי מים ענקיים ואווירה מיוחדת ומשחקי מים, שכל האורחים ייהנו מהם, תוכלו גם לשלב עמדת איפור פול מון מדליקה כמו בתאילנד, צמידים זוהרים ועוד.
בעונת החורף, חוגגים אירועים בד”כ במקומות סגורים, וזה בדיוק המקום לשלב קיר בלונים מעוצב וממותג עם השם והתמונה של החוגגת,
אפשר גם להציב בר קינוחים מיוחד כמו צ’ורוס או פאנקייק ואפילו עמדת משקאות חמים ומטורפים כמו סחלב או שוקולטה עם מרשמלו שיחממו לכם את האווירה באירוע ובכלל.

כמה עולה בת מצווה באולם או במועדון ?

כיום קיימים ברחבי הארץ מגוון מועדונים לחגוג את הארוע המציעים בין השאר גם חבילות הכל כלול לאירוע,
וכשחוגגים בת מצווה המחיר בדיוק הוא אחד הדברים העיקריים שמביאים בחשבון, אך יש לזכור כי אין מחיר אחיד לאירועים מהסוג הזה.
המחיר של בת המצווה תלוי במספר משתנים ולכן כדאי לאפיין את האירוע במדויק עם איש מקצוע או מפיק מתחום האירועים,
על-מנת שתקבלו הצעת מחיר אמיתית שתשקף לכם את העלויות הכוללות.
בין השאר יש להתייחס למס’ גורמים חשובים:

  • מתי מתוכנן האירוע (מבחינת עונות השנה).
  • בחירת לוקיישן – בת מצווה באולם, אירוע בבית או הפקת בת מצווה הכל כלול במועדון.
  • מספר המוזמנים והאורחים, כל המשפחה או רק החברים לכיתה.
  • דוכני מזון – חלבי, בשרי, שולחן שוק צבעוני ואיכותי, דוכן שווארמה, דוכן המבורגר, שניצל או משהו קליל יותר.
  • צלם סטילס ווידאו, צלם מגנטים ובלוקים, תקליטן, הפעלה ותוכן באירוע.
  • האם אולם האירועים או המועדון כוללים אטרקציות, תוכן ודוכני מזון.

גיבוש מסקנות לכל אלו מראש, חשוב שיקרה בשיתוף פעולה מלא עם כלת השמחה והפקת האירוע בהתאם לשאיפות והחלומות שלה ושל המשפחה,
יאפשרו לכם להבין מהן העלויות הצפויות וכיצד להיערך להן מבעוד מועד גם מבחינת התקציב הקיים שחשבתם להוציא.