רעיונות ליום הולדת ביום שבת

יום הולדת לילדים זו תמיד חגיגה גדולה בכל גיל. הרצון הוא להעניק המון אושר לילד שחוגג יום הולדת וגם לגרום לכל האורחים המון הנאה, לחברים, לבני המשפחה וגם למבוגרים. משפחות רבות מחפשות רעיונות יצירתיים ולכן הן מגיעות למתחמים השונים המותאמים לעריכת ימי הולדת, כדי למצוא את המקום המתאים ביותר לילדם על פי גילו. יש גם אפשרות להזמין מפעיל ימי הולדת מקצועי שיגיע הביתה החצר הפרטית שלכם ויפעיל את הילדים על פי הקונספט שלו, והפעלות מגוונות לפי נושא: כמו יום הולדת כדורגל, יום הולדת נסיכות, יום הולדת זוהר – פול מון, יום הולדת עם יצירות שונות, יום הולדת ספא, ועוד נושאים רבים אחרים.

מעבר לכך אפשר לשכור חדר במתחם מוצלח שיש בו אטרקציות לילדים בשבת. הילדים שאוהבים מאד להוציא אנרגיה ישמחו מאד להגיע למרחבים ולהשתמש בכל המתקנים שלו המותאמים לגילאים השונים. לקטנטנים יש מתחמי ג’ימבורי איכותיים עם מזרנים ומשחקים גדולים. הפעוטות ייהנו ממשחקי דמיון, בריכת כדורים או בריכת ספוגים בשלל צבעים, מגדלי טיפוס שאפשר לעלות עליהם באמצעות מדרגות רכות ולרדת מהם בגלישה. הילדים היותר גדולים ייהנו ממתקני נינג’ה מאתגרים שיובילו את כולם לקפוץ ולבצע פעולות ספורטיביות בדרגות קושי שונות, לטפס על קירות הטיפוס וגם לקפוץ בטרמפולינות שבשלל גדלים.

יום הולדת ביום שבת

כשמתכננים יום הולדת בני המשפחה מעוניינים להזמין אטרקציות מיוחדות, כדי שילד יום ההולדת וגם האורחים המוזמנים לאירוע ייהנו מהאירוע מושקע וכיפי.
לכן הם בוחנים כמה אופציות ורעיונת כמו למשל:

  • עמדת איפור שבה יאפרו את הילדים ואת הילדות בשלל צבעים וצורות ייחודיות כמו פרפרים על הלחיים, קעקועים מיוחדים ואו עמדת איפור פול מון, שזה איפור בגוונים זוהרים ע”י תאורת אולטרה, המותקנת במקום האירוע, כך אפשר לראות את כל הילדים המקסימים זוהרים עם האיפור היפהפה, ציורים, צורות וצבעים. שניתם לצייור גם בהתאמה אישית לבקשת הילד.
  • עיצוב בלונים עם שלל בלונים אשר מפוזרים ותלויים בכל רחבי חדר היום הולדת או המתחם בו חוגגים את האירוע, הבלונים המפוזרים מיועדים כמובן למשחק של האורחים והחברים. וכל אחד בוחר לו בלון בצבע האהוב עליו אותם גם לוקחים הביתה בסיום האירוע.

מיקום של יום הולדת

לקראת תאריך יום ההולדת הילדים בוחרים את המיקום שהוא האופטימלי עבורם למסיבה הגדולה. יש ילדים שמעדיפים שיהיה זה אירוע ביתי, אחרים מעדיפים להזמין את האורחים והחברים לגינה ציבורית הקרובה הבית, לפארק, ליער, לחוף הים או לכל מקום אחר.

בהתאם למיקום בוחרים את האטרקציות המתאימות ביותר למיקום זה. כשחוגגים יום הולדת אירוע או מסיבה בחוף הים לדוגמה יש הרבה מתקני נינג’ה מאתגרים וקירות טיפוס וכך גם כשחוגגים יום הולדת במתחמים סגורים אשר בנויים ברמה גבוהה מאד ומציעים קשת רחבה של אטרקציות והפעלות שיהפכו את החגיגה לבילוי המושלם, במתחמים אלה ניתן לקבל חבילת הכל כלול לאירוע וכך לחגוג בראש שקט, כאשר כל האירוע מאורגן: העיצוב, ההפעלה לאירוע, האטרקציות ואפילו צלם המגנטים, ההסעה והאוכל.
מומלץ לבחור מועדון אירועים הכל כלול לאירוע בת מצווה או בר מצווה, יום הולדת, הקרוב לאזור מגוריכם וכך להקל את ההגעה של האורחים והמוזמנים.

מטעמים ליום הולדת

התפריט הוא חלק מאוד מהותי בהצלחתה של החגיגה, לכן קובעים מראש אם יהיו באירוע חטיפים מסוגים שונים או לחלופין בר מתוקים וממתקים מעוצב ושאר דוכני מזון ומאכלים אהובים על הילדים כמו למשל: דוכן פיצות או עמדת המבורגר וצ’פס. פיתרון מושלם כשחוגגים יום הולדת או בר\בת מצווה הוא שולחן שוק מפנק עליו תמצאו מגוון מאכלים ומטוגנים כמו: צ’יפס רגיל, צ’יפס בטטה, טבעות בצל לצד שניצל בלחמניה, המבורגר ועוד, כי מי לא אוהב להתפנק כשיש מגוון טעמים ציבעוניים ללא הגבלה על השולחן. לקראת סיום האירוע מומלץ להגיש ולהפתיע עם עוגה מעצובת שהוכנה על פי בחירתו של הילד או הילדה, ואז ישירו הילדים והמשפחה שירי יום הולדת וכמובן… יטעמו את העוגה המיוחדת.