מתופפים ושופרות לאירועים

מתופפים לאירועים עושים שמח בכל אירוע ובכל חגיגה.
לפרטים והזמנות של מתופפים ושופרות.
צרו קשר בטלפון : 077-230-3347.

הזמנת צוות מתופפים מתאים במיוחד לאירועים שהם אבני דרך משמעותיות ולכן הבחירה המועדפת היא למגוון אירועים:
מתופפים לבר מצווה, מתופפים לשבת חתן, מתופפים לחתונה, מתופפים לבת מצווה, מתופפים לעליה לתורה, מתופפים ושופרות לכותל, ברית ועוד.

תארו לכם כניסה חגיגית ומרגשת לאירוע של חתן בר המצווה או כניסה לאולם של הזוג המאושר בשילוב מתופפים בדיוק לאחר החופה,
מלווים בקצב סוחף, שמחה ומחיאות כפיים סוערות של כל האורחים והמשפחה באולם.

עוד רעיון מעניין הוא לשלב מתופפים לאירועים עם צילום קליפ מרגש לאירוע, שזה אחד הטרנדים החמים כיום בעולם האירועים. בדרך כלל הקליפ לאירוע כולל את חתן בר המצווה והמשפחה וכדי שהוא יהיה מושלם, כדאי לשדרג אותו עם מתופפים לאירועים שיהפכו אותו לקליפ שונה ומקורי שאף אחד לא יפסיק לדבר עליו גם הרבה אחרי שהאירוע יסתיים.

מתופפים לאירועים – איך זה עובד?

מתופפים לאירועים מגיעים לאירוע בד”כ בזוג או שלישית מתופפים, עם תופים גדולים המחוברים לגופם ברצועות. כל מתופף יודע להשתלב באירוע בצורה מקצועית ומתואמת עם שאר המשתתפים במעגל וכך האפקט שנוצר הוא מרשים וייחודי. מתופפים לאירועים מגיעים בלבוש אתני, בדרך כלל בצבע לבן המתאים לכל סוג של אירוע ועם חיוך גדול על הפנים, מוכנים ומזומנים לשמח אתכם ואת האורחים. זוהי בדיוק האווירה והוויב שאתם צריכים ורוצים באירוע שלכם.

מתופפים ושופרות – השילוב המנצח

אם מארגנים את האירוע לבד או נעזרים במפיק מקצועי, מבין כל האטרקציות והגימיקים שאתם מתכננים להזמין לאירוע, כמו: צלם מגנטים, תקליטן והפעלה, דוכני מזון וקייטרינג כמו: בופה, קייטרינג חלבי, שולחן קינוחים, בר מתוקים, דוכן המבורגר, דוכן שווארמה, גרילמן וכו’, מומלץ מאוד להזמין צוות מתופפים בשילוב שופרות, השופרות מוסיפות נגיעה מיוחדת, שמחה והתרגשות לכל אירוע. תרועת השופרות ביחד עם מקצב התופים מכניס גם את חתני השמחה וגם את האורחים לאווירה מיוחדת ומארגשת.

שופרות בחתונה יכניסו את הזוג לחופה עם הרבה שמח וכמו כן אחת האטרקציות האהובות ביותר היא מתופפים ושופרות לבר מצווה, בין שמדובר בבר מצווה בבית כנסת, בר מצווה ועלייה לתורה בכותל, או אירוע המתרחש בגן או באולם. בד”כ צוות מתופפים ושופרות לבר מצווה מלווים את חתן השמחה, המשפחה והאורחים בזמן עלייה לתורה בבית הכנסת, או מלווים את הנער בכניסה חגיגית לאולם. זוהי דרך נפלאה להעצים את המעמד, לתת לו את החשיבות והכבוד המגיעים לו בשילוב תהלוכה עם חופת חתנים ולהפוך את ההגעה לגיל מצוות לאירוע ולרגע הרבה יותר משמעותי.

מתופפים לבר מצווה – מחיר

כשרוצים להזמין מתופפים לבר מצווה, מחיר הוא אחד הדברים הראשונים שבודקים. בר מצווה וגם אירועים אחרים הם השקעה כספית ניכרת ולכן באופן טבעי רוצים להתכונן תקציבית עבור מתופפים לבר מצווה בבית כנסת או באולם, מתופפים לכותל, עלייה לתורה, מתופפים לחינה, מתופפים לחתונה וכדומה.

אז בקצרה, מתופפים ישראלים שיגיעו לאירוע שלכם ויעשו שמח, יעלו כ 800 ש”ח עד 1200 ש”ח. זהו מחיר התחלתי ואתם צריכים להביא בחשבון שהוא גם יכול לעלות – בהתאם לאופי האירוע, מיקום האירוע, כמה זמן הם נשארים, כמות המתופפים ועוד. עוד היבט שיכול להוסיף למחיר הוא התוספת של שופרות. שילוב של מתופפים ושופרות לבר מצווה, לחתונה ולכל אירוע אחר, בדרך כלל לא אמורים לעלות יותר משירות של מתופפים בלבד וכמובן משתלבים מצויין. מומלץ גם לשלב חופת חתנים לעלייה לתורה ולבר מצווה בכותל וגם לבית הכנסת.

להזמנת מתופפים ושופרות, לאירוע שלכם:
צרו קשר ישיר לנייד: 077-230-3347

מעגל מתופפים – למוסדות חינוך והפעלות

חלק מהאטרקציה של מתופפים לאירועים כולל גם מעגל מתופפים – הפעלה מדליקה ומגבשת למוסדות חינוך, קייטנות, מחנות קיץ, צהרונים, הפעלות בערבי גיבוש לעובדים, ימי הולדת ועוד. מעגל מתופפים הוא חוויה מרגשת ושמחה המתאימה לכל הגילאים והמתופפים המעולים שלנו ישמחו להעניק לכם שירות בתפירה אישית, בהתאם לגיל המשתתפים, אופי האירוע וכדומה.
במעגל מתופפים נחשפים המשתתפים לקצב המופלא וליכולות המקצועיות של המתופפים וזוכים להכיר מקרוב את הכלים ואת הטכניקות השונות המשמשות אותם בזמן התיפוף. מעגל מתופפים יכול לכלול גם משחקי גיבוש בין המשתתפים, המבוססים על יצירת קצב וריקודים ותחושת האופוריה נמשכת עוד זמן רב לאחר שההפעלה מסתיימת.

למה דווקא המתופפים שלנו?

המטרה שלנו היא להיות המובילים בכל הקשור להפקת אירועים בישראל. לכן, אנו מקפידים לעבוד רק עם צוות אמין, מקצועי, עם ניסיון רב וברמה הגבוהה ביותר, כדי שאתם תקבלו אירוע פרפקט. מתופפים לאירועים עומדים גם הם בסטנדרטים הגבוהים שהצבנו. בחרנו בקפידה את המתופפים, בפריסה ארצית, כדי לוודא כי אתם מקבלים רק את המובילים בתחומם: מתופפים בעל ניסיון של שנים, עם טכניקה ברמה גבוהה ביותר ולא פחות חשוב – אנרגיות שיפגיזו את האירוע שלכם כדי להקפיץ את הקהל.

המתופפים שלנו מומחים גם בתיפוף וגם ביצירת כימיה עם האורחים, שמשדרגת את האטרקציה והופכת את כל האירוע לחגיגה אחת גדולה של ביט, קצב ושמחה ללא גבולות.
לפרטים והזמנות של מתופפים ושופרות – צרו קשר בטופס או התקשרו כעת – ישירות לנייד : 077-230-3347