האטרקציות שיעשו לכם חתונת שישי בלתי נשכחת

חתונה היא אירוע מרגש מאוד וזוגות אוהבים רבים מתלבטים כיצד לחגוג את החתונה, היכן ומתי.
הן מבחינת מועד האירוע במהלך השנה והן מבחינת שעה. הקונספט של חתונת שישי צהריים הפך לאחד הפורמטים המועדפים על החוגגים מסיבות רבות.

נתחיל מכך שמרבית האנשים אינם עובדים בימי שישי בצהריים ועבורם זה זמן פנוי ונוח להגיע לאירוע מבלי שהם יצטרכו לצאת מוקדם מהעבודה או לתכנן את הלו”ז במיוחד עבור האירוע. בנוסף, האורחים מגיעים רעננים וערניים יותר מאירוע ערב שאליו מגיעים לאחר יום עבודה ארוך. באירוע צהריים יגיעו האורחים לקראת סעודת צהריים שהיא אצל רבים גם הארוחה המרכזית ביום.
ברוב המקרים, חתונת שישי צהריים גם תעלה פחות מחתונת ערב ויש לקחת בחשבון שמדובר באווירה מעט שונה, יותר משוחררת, פחות מחייבת ויותר א-פורמאלית,
שיכולה להתאים לזוגות שמחפשים אטמוספירה נינוחה ופחות מתחברים למסיבת ריקודים ולבוש ערב חגיגי.
האוכל של חתונה זו יכול גם להיות יותר קליל ופעמים רבות זוגות יבחרו להינשא בחתונה מסוג זה גם במסעדה כאלטרנטיבה לאולמות וגני אירועים.

יופי של אטרקציות לאירועים

כך או כך, אין ספק שאטרקציות יכולות לשדרג ולהעצים את החוויה של חתונת צהריים.
היצע האטרקציות המסחרר מאפשר לבחור את הפעילות המיוחדת שתתאים להווי האירוע לפי הסגנון המבוקש.
לפני הכל, כדאי לבדוק את התאמתן של האטרקציות לחלל בו מתוכנן האירוע – אם מדובר בחלל סגור או פתוח, תנאי השטח והכנת התשתית להפעלת האטרקציות.
בכל אופן, יש פעילויות וחוויות שיתאימו במיוחד לאירוע בקונספט זה כמו למשל – קישוט ועצוב המקום בטאץ’ דקורטיבי באמצעות בלונים ממותגים שמוסיפים צבע לאירוע, הקמת שער בלונים בכניסה או עמדת צילום מעוצבת בבלונים, בה יצטלמו האורחים וכמובן הזוג המאושר על רקע של בלונים צבעוניים, מיתוג השמות של הזוג ועוד.
תוכלו להזמין גם אמן בלונים לאירוע שלכם שיוצר באמצעות בלונים עיצובים אומנותיים בפיסול ייחודי, כובעי בלונים, צמידי בלונים ועוד
מה שמשדרג מאוד את התמונות ומוסיף הרבה צבע ורגעים מיוחדים אותם יתפוס הצלם סטילס, הוידאו לאירוע.

דרך אומנותית נוספת לקשט ולעצב את החלל ולהוסיף לו אווירה רומנטית וקסומה שמתמזגת היטב בצהריי היום היא באמצעות עמדות שזירת פרחים לקבלת פנים ססגונית, מרעננת ומלבבת. עוד אופציה נהדרת היא להצטייד באותיות ענק מעוצבות מאירות עיניים שתורמות לרקע ולתפאורה של המקום ועמן אפשר לעצב את שמות הזוג או אפילו ליצור עמן ברכה שמחממת את הלב.
חשבו גם על אלטרנטיבה של גשם של קונפטי אותו תשמרו לאחד מרגעי השיא באירוע כך שהקונפטי יופעל בדיוק במומנטום הנכון, כמו למשל, לאחר שבירת הכוס בחופה או כאשר הזוג המאושר מגיע לריקוד הסלאו שלו ברחבת הריקודים בשילוב זיקוקים קרים, עשן כבד, בלונים מתפוצצים, יער בלונים ועוד.

חבילת סלואו לחתונה

להגיע לאירוע שלכם בסטייל

זוגות שמחפשים כניסה מרשימה לאירוע יוכלו להזמין מראש אטרקציות ממונעות. כמו למשל, כניסה מרהיבה ומרגשת עם אפקט וואו דוגמת הגעה לאירוע,
כניסה ברכב קרייזלר, השכרת האמר לאירועים או רכב מפואר אחר עמו אפשר להגיע ממש עד לאירוע ושם לפרוש שטיח אדום ולייצר כניסה בנוכחות מרשימה.
חשוב כמובן, לייצר סירטונים ותמונות בלתי נשכחות מהכניסה הייחודית.

הרפתקה קולינארית לאירועים

צהריי היום מהווה את הטיימינג האולטימטיבי לפתוח את התיאבון בכיף עם עמדות אוכל קונספטואליות שמציעות קולינריה משובחת שיתמזגו בהרמוניה עם האופי הנינוח של האירוע, מעמדות של עגלת גלידות ושלגונים, עמדת שייקים מרעננת לאירועי קיץ חמים ועד בר מתוקים מעוצב שכולל ממתקים וקינוחי ביס טעימים ויפים.
עם עמדות אלו (ועוד רבות ומיוחדות) תוכלו לקבל את פני האורחים בשלב קבלת הפנים של האירוע, או לקנח עמן אם מדובר במתוקים שתרצו לשמור לאחר הסעודה המרכזית.

הופעה בלתי נשכחת

אם אתם מחפשים להמיר את מסיבת הריקודים בתוכנית אומנותית מסוג אחר של הופעה, מופע ביט בוקס עם אומן שמתמחה באמנות ווקאלית ייחודית הוא בדיוק מה שחיפשתם על מנת להוסיף טוויסט קצבי מעניין שמוסיף תוכן עם ערך מוסף ותורם מאוד להנאה ולחוויה הכוללת של החתונה. תוכלו גם לשלב רקדני ברייקדאנס שיפתיעו ברחבה, אמן חושים שמסתובב בין האורחים בקבלת הפנים במופע קלוז אפ, מפעיל ומדהים את האורחים והמשפחה, דמויות שטח מצחיקות, כנרית שתנעים את הזמן, וכמובן מתופפים ושופרות לאירועים שעושים הרבה הרבה שמח, גם בחופה וגם ברחבת הריקודים.