רעיונות לבר-מצווה שיקפיצו לכם את האירוע

מקום כבר סגרתם? הילד כבר יודע את פרשת בר המצווה שלו בעל פה? הגיע הזמן לתכנן אירוע של פעם בחיים.
בשביל שלא תצטרכו לשבור את הראש יותר מדי, הרכבנו עבורכם רשימת רעיונות לבר מצווה משפחתית שתדליק את האור בעיניים של הילד, יקפיץ לו את הפופולריות ויבטיח לכם שלוות נפש לפחות עד האירוע הבא… החתונה.

לוקיישן-לוקיישן-לוקיישן

אחד הדברים שיכולים לשדרג מהותית את האירוע של הילד הוא המקום שבו תבחרו לקיים אותו. אתם יכולים, כמובן, לחשוב על רעיונות לחגוג בר מצווה בבית, אבל כמות המוזמנים והטרחה הכרוכה באירוע גורמים לרוב ההורים לבחור במקום מקצועי, בדרך כלל חוגגים באולם אירועים אבל אפשר גם לחגוג בר מצווה בצורה יותר אינטימית, מרגשת ואישית בבית כנסת.

אם אולם אירועים זה לא ה”קטע” שלכם ואתם מעדיפים ורוצים משהו ייחודי יותר, תוכלו לקיים את האירוע שלכם בלופט או בווילה, על חוף הים או בחיק הטבע, ואפילו במועדון המיועד למסיבות בר מצווה עם חבילת הכל כלול לבר מצווה. המיקום שתבחרו ישפיע במידה רבה על אופי האירוע שלכם, על כמות המוזמנים שתוכלו להזמין לאירוע וכמובן על התקציב ולכן אנחנו ממליצים לערוך סקר שוק, לבדוק מה האופציה שמתאימה יותר למשפחה שלכם, כדאי להתייעץ עם חתן בר המצווה ולראות מה החלום שלו, לפני שתסגרו לוקיישן. למשל, רעיונות לבר מצווה משפחתית בוילה עם בריכה, יכללו בין השאר משחקי מים ומסיבת בריכה ולכן מתאימים בעיקר לעונת הקיץ. אם אתם מחפשים רעיונות לבר מצווה בחורף, עדיף לבחור בחלל סגור שיאפשר לכם לחגוג בלי לחשוש ממזג האוויר הקר והסוער.

פעילויות ואטרקציות לבר מצווה

כשאתם מחפשים רעיונות לבר מצווה משפחתית, כדאי לחשוב בכיוון כמה שיותר מקורי ולבחור פעילות מהנה ומגבשת עבור טווח רחב של גילאים.
למשל: הופעה של ראפר מוכר, סדנת ביט בוקס, הופעה של אמן חושים, מופע והפעלה רקדני ברייקדאנס, סדנת בישול לחברים, מופע סטנדאפ, טיול אתגרי,
או ביקור בפארק שעשועים. כל בחירה כזו יכול לבדל את האירוע שלכם ולהפוך אותו לייחודי ויוצא דופן.

אירוע קונספט

אם אתם מחפשים רעיונות לבר מצווה באולם, העיצוב שתבחרו לאירוע יכול להפוך אותו לשיחת היום.
עיצוב קיר בלונים ממותג עם שם הילד, מסיבת נצנצים ואביזרים, מסיבת פול-מון כמו בתאילנד עם מאפרות בצעי ניאון זוהרים, הוליווד של שנות העשרים, עיצוב פורטנייט, עיצוב אנימה, שעשועון טריוויה, מפעיל או עמדות מולטימדיה, סימולטור נהיגה, משקפי VR ושולחנות משחק, יבטיחו שבר המצווה של הבן שלכם, תהיה שונה, מקורית ולא משעממת.

רעיונות לבר מצווה בחורף

רעיונות לבר מצווה בחורף הם תחום מעט נפרד, משום שמזג האוויר מכתיב תנאי חגיגה שונים. חשוב שהפעילות תתרחש בחלל סגור וחמים, כמו אולם אירועים או מקום המציע חבילת הכל כלול לבר מצווה או הפעלות מיוחדות, כגון: סדנת צחוק, חידון קהוט, סדנת סושי, חדר בריחה, עמדת VR, סימולטור גלישה או השור הזועם, וכל מה שמתחבר לעולמות התוכן של ילדים ונוער.

ברגע שתיסגרו על קונספט, יהיה לכם הרבה יותר קל להחליט למה אתם זקוקים ואיך להגשים את התכנונים לקראת האירוע, כולל כל הרעיונות לבר מצווה משפחתית. כך או כך אל תשכחו לחשבת מראש את מספר המוזמנים שלכם, כדי שתדעו שאופי האירוע מתאים לכמות וסוג האורחים וכמובן, כדי שתדעו שהכל עומד בתקציב המיועד.

סרטון בר מצווה

אומנם, סרטוני בר מצווה הם עניין מקובל לפחות שלושה עשורים, אבל עם פריצת הרשתות החברתיות לחיינו, אופי וסוגי הסרטונים נהיו מגוונים מאוד. תוכלו לצלם סרטון של חתן בר המצווה שר שיר מרגש, להקליט איתו טרנד בטיקטוק שהותאם במיוחד לחגיגות בר המצווה, להקליט שיר משפחתי באולפן הקלטות או אפילו לצלם סרטון מקצועי עם או בלי בני משפחה, בבימוי ועריכה מוקפדת שישאירו אתכם ואת הילד עם סרטון מיוחד שאפשר להתגאות בו ברשתות החברתיות.

בוק בר-מצווה

גם בנים אוהבים להצטלם ולהיראות טוב. בוק בר מצווה כולל תמונות של חתן האירוע לצד תמונות של בני המשפחה, בלוקיישנים וסטים שנבחרו מראש. חבילות של בוק בר-מצווה כוללות בדרך כלל שירות מקיף, שבמסגרתו יספקו לכם הצלם או הצלמת גם את הבגדים והאקססוריז לצילומים, צילומים במגוון לוקיישנים מדליקים שתבחרו מראש וכמובן עריכת תמונות כדי לוודא שהכל . נראה מדהים. וגם אם בחרתם לא לעשות בוק או אלבום בר מצווה,
חשוב לא לשכוח להזמין ולשריין מראש צלם מגנטים איכותי לאירוע,
כדי שגם לאורחים שלכם וגם למשפחה תישאר מזכרת ותמונות משפחתיות מהאירוע שלכם עם המקרר.

בר קינוחים מושקע וקייטרינג יוקרתי

נכון, בגיל שלוש-עשרה עדיין אין קוקטיילים ציבעוניים, אבל לעומת זאת גם אין הגבלת גיל על צריכת סוכר, לכן מומלץ להביא בר קינוחים או בר מתוקים מושקע שיוציא לכולם את העיניים ויפעיל את בלוטות הטעם. בר מתוקים לאירועים מעוצב כמובן בהתאם למיתוג של האירוע, בפלטת הצבעים הרלוונטית ועם קישוטים שמדברים אל חתן בר המצווה ומובטח שיהפוך לאחת האטרקציות המרכזיות באירוע שלכם. בכל מקרה, בין שאתם מחפשים רעיונות לבר מצווה באולם או רעיונות לבר מצווה בבית כנסת, אחד האלמנטים החשובים ביותר מהאירוע הוא האוכל. לכן, שווה להשקיע בקייטרינג בוטיק יוקרתי שילווה את האירוע וכדאי גם להתאים את המנות לאווירה באירוע ולסגנון האורחים. כשמדובר על בר מצווה בחורף, מבחינת דוכני מזון, תוכלו לפנק במשקאות חורף חמים כמו: שוקולטה, סחלב ואפילו צ’אי וסיידר תפוחים חם עם קינמון,
מבחינת האוכל מומלץ גם הזמיןקייטרינג חלבי או שולחן שוק עם המבורגר ושניצל שכולם אוהבים עם מטוגנים כמו צ’יפס וטבעות בצל בשילוב קינוח מתוק כמו עמדת וופל בלגי על מקל, קיר דונאטס ועוד.

בר מצווה בבית כנסת

בר המצווה הוא גם אירוע בעל חשיבות דתית וחברתית. בתרגום מארמית, בר מצווה הוא היום שבו מתבקש הנער להתחיל לקיים מצוות.
נטל קיום המצוות עובר אם כן מההורים, שהיו מחויבים להבטיח זאת עד לאותה נקודה, לנער, שנחשב בוגר מספיק לשאת באחריות למעשיו.

בחברה המסורתית, אבל גם בחברה החילונית, בר המצווה נושא עמו מטען של הגעה לבגרות, צעד ראשון לתוך עולם המבוגרים ונשיאה באחריות. לכן, יכול להיות שתרצו להקדיש חלק מהאירוע גם להרהור במשמעויות היום החשוב הזה ולשלב זאת עם טקס בר מצווה מיוחד בבית כנסת, פייטן, מתופפים ושופרות בשילוב תהלוכה עם חופת חתנים, שירים והרבה שמחה, שיהפכו את הטקס למרגש ומשמעותי.