תכשיטים מומלצים לאירוע צהריים בקיץ

העונה החמה מהווה את הטיימינג המושלם לאירועים וחגיגות – הזדמנות ליהנות מאור השמש, מאווירה קלילה ונינוחה ובמיוחד במדינת ישראל כשהקיץ הוא -העונה,
אין פלא שרבים בוחרים לחגוג ברית, יום הולדת, בר מצווה ואפילו חתונה בצהריי היום, החל מהפקת האירוע עצמו, העיצוב הקייצי, דוכני מזון מיוחדים המותאמים במיוחד לארוע קיץ, כמו דוכן שייקים מרענן, קיאק פירות העונה, שלגונים ושאר אטרקציות שיעשו לכם אירוע צהריים בלתי נשכח. אם חשקה נפשך בגיבוש ההופעה לקראת המאורע, בחרי לעצמך בגדים אווריריים בגוונים בהירים, בדים רפויים, אולי הדפסים טרופיים או אקזוטיים בססגוניות ייחודית ואל תשכחי לחבר לפריטים את התכשיטים האולטימטיביים שיוסיפו את הטאץ’ המבוקש. לפנייך כמה הצעות לסטיילינג מנצח מא’-ת’ בתכשיטים מחמיאים שתפורים בדיוק לאירועי קיץ בצהריים:

עניין של מיקום

חשבי על הלוקיישן כאשר את בוחרת עגילים מיוחדים או שרשרת לתפארת. למשל, חומרי גלם משובחים עמידים בפני לחות ומים כאשר פנייך מועדות לאירועים על שפת הים או באזור הבריכה או תכשיטים נוצצים לאירוע במסעדה יוקרתית. ישנם אביזרים שמבריקים ונראים אפילו יותר מסנוורים ופנטסטיים תחת אור השמש בעוד אחרים זוהרים גם תחת קורת גג.

קליל ואוורירי אבל גם שכבתי

תנאי מזג האוויר בהחלט משפיעים על הבחירה באקססוריז הנלווים כאשר את לא רוצה אביזרים שיעמיסו או יסרבלו את ההופעה אלא תעדיפי בוודאי שרשראות עדינות יותר, קלילות עמם תוכלי להסתובב בחופשיות והן לא יסתבכו בשיער או יהיו כבדים ומאסיביים מדי. כנ”ל לגבי עגילי ניטים הנשארים קרובים לאוזן ולא ייתפסו בשיער או במשקפי שמש או חישוקים קלאסיים שמוסיפים מגע של תחכום מבלי להכביד.
עם זאת, טרנד השכבות מתחבר מאוד לאירועי שישי קיצים וקצביים ותוכלי לבסס לך אווירה אופנתית וקיצית באמצעות שרשראות דקות באורכים שונים בעלי תליונים מינימליסטיים שביחד מייצרים לוק משגע! אפשר גם לבחור צמידים דקים הניתנים לערום ומוסיפים אמירה מבלי להכביד יתר על המידה על פרק כף היד. חשבי תמיד על איזון ופרופורציות ושילוב של שרשרת סטייטמנט למשל עם עגילים צמודים או צמיד קליל עם עגילים אקסטרווגנטיים על מנת ליצור הרמוניה בהופעה הכוללת.

מגע של אישיות וצבע

התייחסי לבגדים כאל קנבס והתאימי להם את התכשיטים האולטימטיביים על פי פלטת הגוונים הדומיננטית – למשל, שאבן החן של התכשיט תתכתב עם צבעוניות הבגד או להפך, תייצר ביניהם קונטרסט מעניין. ניתן גם להמשיך באותו קו סגנוני את קווי המתאר של הבגד יחד עם קווי המתאר המאפיינים של התכשיטים או גם כאן לייצר קונטרה ביניהם.
זכרי שיש מתכות שנראות נהדר עם כל גוון כמו כסף סטרלינג וציפוי זהב שיכולים לשמור על סולידיות ואיפוק ומצד שני בצורניות בלתי שגרתית או בעיצוב מעניין גם לזהיר ולהקפיץ את המראה. גם הפנינים הצחורות תמיד באופנה ונראות נהדר להפליא הן בצמידים והן בשרשראות וגם במפגש עם מתכות אחרות.
אפשר להעצים את המראה התוססת באמצעות אבני חן צבעוניות או מראה בוהמייני יותר עם תוספות של צבע בשרשראות או בצמידים.
תוכלי למצוא גם רפרנסים ומקורות השראה שמתחברים מאוד לאירועי קיץ בשעות הצהריים דוגמת צדפים, קונכיות, מוטיבים של חוף הים או אלמנטים מחיק הטבע והפריחה כמו פרחים, עלים ועוד מוטיבים אייקונים.

בבואך לאירוע צהריים בררי היטב היכן הוא מתקיים, חשבי על הביגוד המתאים ביותר – גם על האופציה של קבלת פנים תחת השמש וגם על המשך החגיגה בחלל מקורה וממוזג. אל תשכחי להתאים את התכשיטים ללוק ולהשקיע בתכשיטים עמידים בעלי תוחלת חיים ארוכה שייראו עליך נהדר וגם יתמזגו בהרמוניה עם הפריטים השונים וכן ממותג אמין ומוביל, שמציע היצע מסחרר כך שתוכלי לחדש ולרענן מאירוע לאירוע. חשבי על הקשר הוויזואלי בין העגילים לצמיד, לטבעת ולשרשראות והיכוני לקצור מחמאות מכל הכיוונים.