איך להפוך אירוע רגיל לאירוע פנומנלי

אם אתם מתכננים אירוע חד פעמי, כזה שאי אפשר להתעלם ממנו, אנחנו כאן כדי לתת לכם כמה טיפים ורעיונות שיהפכו את האירוע שלכם לאירוע אותו אי אפשר לשכוח. זה לא משנה אם אתם מקיימים הפי אוור, אירוע בחברה שלכם עבור צוות העובדים או אירוע משפחתי. בתור מי שכל הזמן חשופים למה שקורה ברשתות החברתיות בארץ ובעולם כולו, כולנו מחפשים תמיד איך להתרגש. כאשר אנחנו לוקחים חלק באירוע יוצא דופן, חד פעמי ומלא השראה, אנחנו מרגישים כאילו אנחנו חלק ממשהו גדול מאיתנו. במאמר הבא נספר לכם איך גם אתם יכולים להפוך את האירוע שלכם למשהו שפשוט אף אחד לא ירצה לפספס.

היום אפשר לעשות הכל 

קודם כל כדאי להכניס טוב לראש, כבר מהרגע בו אתם יוצאים לדרך ומתחילים בתהליך ההפקה, זה שהיום אנחנו יכולים לעשות הכל. כלומר, אם יש לכם רעיון לקונספט מיוחד או אם אתם רוצים להוסיף איזו אטרקציה מעניינת לאירוע, הרי שאתם בהחלט יכולים לעשות זאת בלי שום בעיה. דווקא בעידן בו אנחנו חיים, להישאר עם ראש פתוח יאפשר לכם להגיע לרעיונות מבריקים.

איך תתאימו את האירוע לקהל שלכם

ישנם אירועים משפחתיים בהם אנחנו פחות או יותר יודעים למה לצפות. למשל, בריתה או חתונה. באירועים מהסוג הזה יש כללים ברורים ובדרך כלל אנחנו יודעים לקראת מה אנחנו הולכים. נכון, גם באירועים מהסוג הזה אנחנו יכולים להוסיף אטרקציות מיוחדות ומעניינות, אבל יש לנו פחות מקום למשחק. לעומת זאת, באירועי חברה למשל, אנחנו אלו שצריכים ליצוק וממש לבנות את התוכן של האירוע. בדומה לבר מצווה, בת מצווה וכן הלאה בהם האטרקציות לאירועים משחקים תפקיד חשוב.

לכן, ההמלצה שלנו, בשלב הראשון זה לחשוב על הקהל שלכם.
מה טווח הגילאים ? מה הקהל אוהב? אירוע באולם או אירוע בשטח ?
האם תרצו להוסיף דוכן בו אפשר למצוא כובעי בלונים מעוצבים צבעוניים?
אולי אתם רוצים להוסיף דוכני מזון מיוחדים וטעימים, להם לא ייצפו האורחים. כמו למשל דוכן שווארמה ברחבת הריקודים?
או אפילו דוכן מתוק כמו עמדה להכנת שלגונים בהרכבה עצמית?

כמובן, תוכלו תמיד להוסיף מגוון אלמנטים לאירוע המרכזי שלכם.
אם על ידי זיקוקי דינור, עשן כבד, דמויות שטח, בובות ענק, רקדנים, צלם מגנטים, מתופפים ושופרות וכן הלאה.
תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד אטרקציות וגימיקים לאירועים, שיעשו לכם את האירוע להרבה הרבה יותר מעניין.

לתבל את האירוע עם מנחה מקצועי

כאמור, אם אנחנו מדברים על אירוע בו אתם צריכים ליצור תוכן איכותי ולגרום לקהל לקחת חלק פעיל באירוע,
הרי שהדבר שיכול לשדרג את האירוע יותר מכל זה מנחה לאירועים. הוא קודם כל עוזר לאורחים להבין בדיוק איפה הם נמצאים בתוך האירוע. כלומר, גם אם יש נאומים חשובים או הפעלה מיוחדת, יש מי שמסביר ומפעיל את האורחים. מנחה לאירועים יכול להיות גם הדבר שמייצר אטרקציה כחלק מהמופע המרכזי. לדוגמא: הופעה או אומן חושים יכול לעשות זאת היטב. היתרון של אומנות חושים היא בכך שמדובר על פעילות אותה אפשר לקיים בכל מקום בקלות. אנחנו לא בהכרח צריכים הופעה של שעה וחצי כדי ליהנות מטעמה של אומנות ייחודית זו והיא יכולה להוסיף המון תוכן לאירוע.

מה זו אומנות חושים

אומנות חושים מתמקדת באופן בו אנחנו, בני האדם חושבים. האומן השולט בכישורים הדרושים, יודע ממש איך “לשתול’ מחשבות בראש של משתתפים אותם הוא בחור מתוך הקהל. מנחה לאירועים השולט באומנות הזו יכול כמובן לגלות מה בדיוק חושבים נציגים מתוך הקהל.

משום שהאומנות כולה מבוססת על אינטראקציה של האומן עם אנשים אחרים בכל פעם. הרי שהיא תמיד מרשימה ותמיד מביאה להתפעלות מצד המשתתפים. מהצד השני, כיוון שהאומנות הזו לא דורשת דבר, אלא אומן ומשתתפים מתוך הקהל, הרי שאתם לא צריכים להכין שום דבר עבור המנחה. הוא זה שיוסיף לאירוע רגעים של צחוק והתפעלות, בין הקטעים החשובים באירוע. מנחה לאירועים יכול לעשות לכם שינוי דרמטי ולהוסיף לאירוע היבט נוסף, מדהים וקסום במיוחד.